Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Vel, islendinger bl.a lærer dansk på skolen, så om de skulle kommunisere med nordmenn, ville det muligens være naturlig å skrive på dansk. Jonas, er er deg? :joy:

Jônas Einarsson har faktisk kommentert her på forumet ved et par anledninger, under nick’et «Forsk». :slightly_smiling_face:

9 Likes

Men du skriver «afklaring» og «præsteret» osv., og at du holder til i Nibe i Danmark? :thinking:

Beklager, ikke meningen å pushe, det er jo tross alt et anonymt forum.
Blir bare så nysgjerrig! :sweat_smile::flushed:

3 Likes

En stor del av Finland snakker svenska fra tidlig alder å har dette som andre morsmål

Uten at dette har noe med den øvrige diskusjonen å gjøre :sweat_smile:

1 Like

Er dette patentbart? Har ikke sett noen søknad.

1 Like

Off (exiting) topic, men uansett… Lenke til tråd om Phoenix - ikke mye aktivitet der foreløpig, men det kommer nok…

Ellers har Phoenix Solutions adresse Ullernchausseen 64, en godt kjent adresse for oss PCIBere :wink:

3 Likes

Ikke viktig

11 Likes

Og du er svensk ikke sant? :rofl::rofl:

3 Likes

“Uff, stakkars FiloD - -”
Enn så lenge ser jeg ingen grunn til å syne synd på noen som er topp 10 eller 50. Heller de som enda ikke har oppdaget PCIB.
Du meldte ved en tidligere anledning at 650k var et aktuelt tall. Før du reduserte giringen.

2 Likes

Du også, @Longtrader?! :open_mouth:

Nei, dette blir for mye for meg! :sweat_smile:

Jeg kan forøvrig «avsløre» at jeg selv ligger rundt topp 100.

-og jeg er forøvrig 1/32 dansk!
Det vil si, min bestefars bestefar, min tipp oldefar, var fra Danmark. :smile:

6 Likes

Hvor mange aksjer må man ha pdd for å være topp 100?

1 Like

Trenger heldigvis ikke å ta slike hensyn siden bare? 60% er i Pcib.

Jøss og herregud

Hva er det man leser :smiley:

Hvis vi kan skape endosomal escape ved hjelp av ultralyd er det jo et paradigmeskifte.
Tidligere har man vel sagt at FimaChem har potensial på 20% av alle kreftformer. Så nå kan vi vel øke til 80-90%. Unntakene blir vel noen blodkrefttyper o.l.
Er vel samme type Chemo som ble brukt i hode-hals studie om jeg husker riktig. Så effekten der er dokumentert klinisk tidligere.

Blir den beste investeringen noengang.
Fatter ikke at folk slenger ut aksjer for skillemynt.
Dick Rowe gjorde en lignende tabbe for lenge siden. Bare å Google navnet hans :smiley:

17 Likes

PCIB har saa sterke kort paa haanden, at de staar nok ikke med lua i haanden ovenfor AZ.

Saa hvis ikke AZ vil betale en gigantisk sum for eksklusivitet. er nok PCIB mer interessert i vaniig lisensavtale®, slik at de kan markedsfoere vaare produkter til mange.

4 Likes

Har ikke hatt tid til å lese tråden. Er det slik at ultralyd frigjør payload på samme måte som lys ?
I så fall blir det lettere å komme til i hele kroppen. Trenger ikke hulrom heller. Ultralyden kan siktes inn der den trengs, utenfra.

7 Likes

Ja :+1::smiley::birthday::champagne::chart_with_upwards_trend:

(er fortsatt litt i sjokk her)

Tenk hva dette kan bety for mRNA

6 Likes

Vi får inte sälja fimaNac, här ska utlicensieras, DYRT!

Upptäckten gjordes när Ronny satt och lyssnade på Cayman Islands på högsta volym.

Bergh märkte då att även ljud kunde aktivera fimaporfin. Då cellerna dör framför hans ögon innan han satt på lasern! Bergh springer direkt över till Ronnys kontor.

  • Du är inte bara ett ekonomiskt geni Ronny, som får ett Biotec utan inkomster att gå plus. Du har vidareutvecklat PCI, nå virker det virkeli på ALLT! Utbrister Bergh och ger Ronny en stor kram.

Ronny förstår inget och fortsätter uppdatera NOK/EURO kursen.

13 Likes

Dette må jo være en fantastisk oppfinnelse. Vi kan forsterke all kjemoterapi og gjøre den mindre giftig.

7 Likes

Dette er helt vilt. Jeg trodde jeg hadde de aksjene jeg skulle ha. På mandag øker jeg litt

7 Likes

Husk at bare Investor får kjøpe på åpning mandag ikke frontrunn! :grin:

15 Likes