Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2 2020 (PCIB)

Godt eksempel på at man skal ta en del ting med en klype salt her. Mye eufori ute og går. Men sykt spennende tid!

3 Likes

ja, men dersom alle i kontroll armen dør innen 12 mnd, og ikke de som får pcib metode, er det da etisk forsvarlig å fortsette ??

for ordnes skyld, eg selger ikke før ggk er medisin uansett. om det blir 2022 eller 2023.

4 Likes

Dette er bare ren løgn.

1 Like

Det stemmer ikke du

2 Likes

De må likefullt avleses safety og resultater på dette fra firmaets CRO og FDA og det tar tid! Det må likefullt skrives søknad og det tar tid – og likefullt må søknad oversendes FDA som må behandle denne søknaden – og det tar tid!!!
– om et år har vi vel snaut fått bekreftelse på safety på to behandlinger som vi skulle få underveis – og det at debattanter skriver tull som at vi er på markedet om 1 år innen GGK som om det er en selvfølgelighet og ikke noe å lure på er rett og slett en løgn - om det er en bevisst eller ubevisst aner jeg ikke, men slike oppfatninger burde ikke få lov til å blomstre og spre seg…(!)

5 Likes

Investor6548INSIDER+115,7%(+0,37%)

2

anon21766851

395

mars '19

Ser debattten reises igjen om tidlig avbrytelse av RELEASE.

Jeg har holdt en lav profil i det siste på forum, men har delt tabellen nedenfor med en del utvalgte for ca en uke siden.

Velger nå å legge den ut på åpent forum her, siden debatten reises igjen.


Jeg har her trukket fra overlevelsesdataene vi har fra de 7 som har fått 0,25 mg/kg fimaporfin. For å få PFS så ganget jeg med 0,75. Forholdet er hentet fra ABC-02 studiet der PFS var ca 8 mnd og OS12 mnd.

For kontrolgruppen trakk jeg fra mine konstruerte overlevelsetall fra ABC-02 studien. Samme multippel ble brukt for å få PFS.

Kjørte så et hundretalls kjøringer hvor jeg la inn følgende faste forutsetninger om rekruttering;

  • Første pasient dosert 01.04.2019
    *De neste 5 pasientene tok det 1 mnd mellom hver.

Samt rekrutteringshastighet fra og med 01.10.2019 som variabel hvor jeg la til x pasienter i hver arm per måned.

-1,67 indikerer det som PCIB har guidet. (1,67 * 2 * 12 = 40 per år)

Kjørte så en Kaplan-Meier for hver mnd fra 01.04.2020 til 01.09.2021 og hentet ut p-verdier som er plottet i tabellen under. Grønne tall betyr p<0,05 og grønn uthevet p<0,01. Lagt til en gul stipe som rammer inn tidspunkter/rekrutteringshastigheter som gir mulighet for avbrytelse av kontrollarm.

Som man ser er mest realistiske tidspunkt for avbrytelse på vårparten 2021. Er det større forskjell mellom armene enn estimert her, eller at rekrutteringen går betydelig fortere kan det skje tidligere (i 2020).

7 Likes

Da må man fort vente til 12 mnd etter pas 60 for å se at de lever i 12 mnd - og deretter må resultatene analyderes - og deretter (selv om kontrollarmen avsluttes og resten innrulleres i eksperimentell arm) må det skrives søknad – og deretter må søknaden må behandles… …og sååå kan man håpe på markedstilgang…

3 Likes

Dette (som for øvrig virker som et veldig bull/hauss scenario, spesielt mtp at vi nå vet inklusjonen av pasienter ligger i bakkant) er ikke det samme som markedsadgang – det betyr kun at kontrollarmen avbrytes og at man kan begynne å sette sammen data for en evnt søknad – dette tar antagelig 3-6 mnd, deretter må det påregnes 6 mnd behandlingstid hos FDA også… Så ca 12 mnd etter et evnt avbrudd er det raskeste fornuftige å kunne forvente markedsadgang…
Med det sagt: Det firmaet guider er en veldig bull utvikling og jeg tror folk gjør lurt i å ikke narre seg selv til å tro at enda mer bull scenarier er å vente… Jeg tror heller vi bør forberede oss på at det kan drøye til minst H2 2022 (kanskje også 2023) med interrim og tidligst H2 2023 med markedsadgang…

8 Likes

Hva mener du da…?

du sa det igrunnen veldig bra over her, med avbrudd også søknad.

Eg mener bare at avbrutt kontroll arm er bull, selv om det kommer litt klomsete frem.

7 Likes

Det er jeg helt enig i – den eventualiteten vil være bull så det holder :+1:t2:

8 Likes

Hah!

Du bare limer inn noe Investor skrev før man begynte å henge litt etter på rekruttering og før Covid19. I tillegg snakker han om en eventuell tidlig avbrytelse, ikke markedsadgang. Som du påstår man har om ett år. Håper ingen lar seg lure og tror på slikt tull.

Herre min hatt.

2 Likes

AZ-(avtalen) har vært annonsert i et halvt år. Tror nesten alle har fått kjøpt de aksjene de skal ha frem til 30.06. Tror heller ikke det blir noen sell off for de som har spekulert i FOMO. Tror disse bare har kjøpt ekstra som de eventuelt tar med til over fristen og at de har fått solgt mange på 70 + siden det ikke har blitt noen FOMO ennå.

Kurs mellom 70 og 75 frem til 30.06 eller melding.

2 Likes

Blir bear av den hodeløse haussingen her.

1 Like

Du har vel strengt tatt vært bear hele tiden;)

23 Likes

Nå er jo ikke jeg bear da, jeg er veldig bull på PCIB.

Men ja, du er fint motstykke til den hodeløse haussingen, med din hodeløse baissing. Så du får hive deg på så man får litt balanse her :wink:

Spøk til side, det er i all fall greit at man ikke farer med ting som opplagt er løgn.

2 Likes

Hva med å bare ta bittelitt selvkritikk på at vi ikke «garantert er på markedet om 1 år», og så gå videre? :sleeping::sleeping::sleeping:

3 Likes

Ingen av oss aner når vi er på markedet. Selv ikke Chrkni.
Etter Investors innlegg har vi blitt forsinket, men vi har også fått med Asia.

Du garanterte nettopp at vi var på markedet om 1 år… :roll_eyes::roll_eyes:

1 Like

Garanterte ???