Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Dette er virkelig et spørsmål for Skuggedal.

1 Like

Trist at rykket over 30 ikke holdt,
Så endte dagen med gjørmebad idet aksjekursen falt ned i 25 - 28 båndet igjen.
Håper PW snart drar et ess ut av ermet, så 20 tallet blir en saga blott.

2 Likes

Tar jobben jeg

3 Likes

Noen som har orginal fra clinicaltrialsregister.eu…for det står der også:

«7. Biliary lesion causing bile obstruction that requires stenting and that is accessible for PCI light treatment; (ie, extrahepatic CCA [perihilar or distal] only);

Jeg finner ikke noe endringshistorikk på denne siden.

2 Likes

Er nok ment at det er endring fra fase 1/2. Forsåvidt flere endringer også.

Fase 1/2:


Fase 2:

Fase 1/2:

Fase 2:

3 Likes

Fundamentalt

Det er diskutert tidligere på fundamental-tråden. Gå til innlegget over og les litt nedover

2 Likes

Bra britt har peiling og virker som 3000 er inklusiv distal. Men kunne vært greit å få en bekreftelse fra selskapet.

1 Like

Fra analysen til Artic (Stuffer), så @Snoeffelen har et poeng at det snart er tid for en ny oppdatert analyse :slight_smile:

20 Likes

Distal er ren oppside i forhold til selskapets guiding. Min post er en grov anskueliggjøring av oppsiden hvis PCIB får behandlet metastatiske pasienter + distal CCA pasienter. I mitt anslag ligger denne oppsiden på 7400 pasienter (teoretisk sett, visse pasienter vil ikke være i god nok allmenntilstand til å motta behandlingen etc.).

Det er veldig sannsynlig at distal CCA kommer med på labelen hvis de er med i studiepopulasjonen. Dette er kjempegode nyheter i mine øyne :smiley: Markedsnedslaget blir større og rekrutteringen enklere :+1:.

44 Likes

Selskapet har jo selv anslått 3500 pasienter og Artic anslår ca 5000 så en økning på >7400 er jo MEGABULL :grin::grin::grin:

Regner med vi ender ned i morgen da dette er gode nyheter :joy::joy::joy:

15 Likes

Nesen merkelig vi ikke har ramla mer så mange gode resultat/nyheter vi har fått siste tida???

2 Likes

Asia er heller ikke inkludert i disse tallene :wink:

6 Likes

Fordelen er at det tekniske bunnivået er godt forankret mellom 25 og 28.

1 Like

Fra Dovregubbens utklipp av Arctic sin 60-kroners? analyse står det at Distal representerer enn oppside på 80%. Jeg mener å ha sett at i den analysen er fimaCHEM for GKK 85% av verdivurderingen.

Enkel matte tilsier at kursmålet da bør øke med (60x0,85x0,8) = 42 kroner, dvs kursmål rett over 100 lappen, eller en økning i kursmål på 70%.

Det viktigste, mener jeg, er trolig vurderingene som må ligge bak avgjørelsen om å også rekruttere fra distal.

Da tenker jeg ikke på at rekrutteringsgrunnlaget øker eller at markedet man får godkjennelse på øker, men det at resultatene meget sannsynlig vil bli vel så bra for distal som perihilar pasientene. Jeg vil synes det er logisk at dette er en avgjørelse tatt i samråd med FDA og EMA.

26 Likes

Vet PCIB eller FDA og EMA at resultatene sannsynligvis blir vel så bra for distal som perihilar? Eller er det kun noe de antar? Noen som kan komme med en uttalelse på dette?

2 Likes

Skal vi se om disse tweeter om RELEASE etterhvert?
https://twitter.com/curecc

Desverre er jo erfaringen fra NANO at de norske studiene stort sett blir totalt fortiet…

4 Likes

Ingen som vet noe om fremtiden, men ut fra dataene man har så langt er det altså tatt en beslutning på hvordan RELEASE skal gjennomføres.
PCI Biotech kan ikke ta ta slike beslutninger på egen hånd, de tas i samråd med EMA og FDA.

15 Likes

Og advisory board (muligens key opinion leaders)?

1 Like

Kan EMA/FDA være de som har foreslått dette?

1 Like

Trenger ikke grave eller spekulere. Det står svart på hvitt! Ekstremt positiv oppdatering på studie. Enkelt og greit!

6 Likes