Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

Han mener nok ORR

Man behøver heldigvis ikke skjønne " språket" for å være aksjonær.
Prinsippene og resultatene får vi jo fortalt med enkle ord så bare roe ned og nyt oppgangen. Har en kompis/aksjonær som er lege og han skjønner heller ikke hele “tegninga” i detalj men han kjøper aksjer for hver lønning.

1 Like

Bli insider - du får mye annet snacks som gjør at det er verdt pengene! :slight_smile:

3 Likes

En ordliste som er lagt ut her tidligere :slight_smile:

15 Likes

Flott. Printet. Da har man et strå å klamre seg til hvis man sku driste seg til å lese noe av gresken her på siden

2 Likes

Fint å starte her om du ikke har lest det allerede

Husker dessverre ikke hvem som skal ha æren for å ha lagd og delt ordlisten. Er bare glad jeg tok et bilde av den da den ble lagt ut.

Med god hjelp har jeg nå tettet hullene i ordlisten :grinning:

11 Likes

Nydelig oppførsel til han/hun som tok 5k i sluttauksjonen. Lot seg ikke pelle på nesen av de som ville senke kursen med noen få aksjer.
Sånt liker vi :+1:

9 Likes

Årets høyeste sluttkurs? Ikke overraskende at folk vil inn før Q3. Blir spennende i morgen. Siste sjanse.

8 Likes

Har vært en litt spes handel i dag synes jeg. Litt forsiktig liksom. Var lenge veldig lite på salg under 35 men ingen ville slå til og slik sett en hyggelig avslutning. Tror dem som kjøper nå fremdeles handler til “latterlig” lav kurs. Spennende uke dette. Tvi tvi.

4 Likes

Det skjer vel kanskje ikke så mye på onsdag ?
Jeg gleder meg desto mer til 12 desember og videre utover :slight_smile:

4 Likes

Er du ikke spent på Asia da? Mulig vi får vite antall sites, land, størrelsen på markedet, kostnadsbilde, mer konkret rundt når oppstart er forventet, osv

Fremgangen på siteaktivering i Europa og evt om man fortsatt er i rute med første innrullerte pasient i USA før nyttår er jo også spennende ting.

Jeg synes det er veldig spennende i all fall!

9 Likes

Me 2!!:grinning:

4 Likes

Joda, kommer til å følge med som en hauk :blush:
Men fimavacc kan han vel ikke prate om pga ESMO.
Asia får vi vel ikke vite så mye mer om før det smeller inn en børsmelding (?)
Utrolig mye spennende fremover.
Om 8 måneder tror jeg,-,nei, jeg tør ikke skrive det engang :smile::smiley::saxophone::champagne:

4 Likes

Ikkje verdt å skru forventningene i taket.

Pengebruken har gått opp, så da blir nok “økt underskudd for PCIB” en vinner :stuck_out_tongue_winking_eye:

Håper på bra rekruttering i Europa.

FPD i USA kommer kanskje i desember, og konkret om Asia-sites (land og antall) tviler eg på vi får under Q3.

Så forberedt på at vi får lite, og at vi blir litt skuffet.

4 Likes

Deler de tankene, Lothian.
Men som skrevet, nå kommer det til å skje mye fremover :blush:

3 Likes

Denne må vi oxo spørre om på Q3 - da dette potensielt vil kunne øke vårt pasientgrunnlag BETYDELIG!

Chemo first for better outcomes in bile duct cancer, says new research

October 4, 2019
The researchers used the National Cancer Database to identify patients who underwent surgery and chemotherapy for stage I-III cholangiocarcinoma between 2006 and 2014. Of 1,450 patients, the team found that 299 received chemotherapy before surgery, and 1,151 received it after surgery. They investigated subgroups of these, matching 278 patients who received pre-surgery chemo to 700 patients with similar characteristics to the post-surgery chemo group.

On average, the patients who received chemotherapy before surgery lived 7.5 months longer than those receiving it after surgery. Their 5-year survival rate was also more than 10% higher (42.5% versus 31.7%).

“We have other research showing neoadjuvant (before surgery) chemotherapy nets better results for patients with pancreatic or breast cancer,” says Dr. Mahipal, “so these results were not very surprising. However, because of this research, we now know what the best practice should be, and we hope to see application of this evidence into treatment for patients everywhere with bile duct cancer.”

11 Likes

Jo, det er fint mulig at de legger fram planen, så fremt det er klart da selvfølgelig. Feasabilitystudien er jo ferdig, så regner med at de har litt å komme med. Første innrullerte pasient i Asia er selvfølgelig forbeholdt en børsmelding, men det er ikke eventuelt før i 2020 uansett.

Enig i det, men enklere sagt enn gjort! :stuck_out_tongue:

3 Likes

:+1::+1:

Har skickat den frågan till Radium. Vet inte om någon redan hade skickat den.

4 Likes