Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Dessverre, det er ikke mulig for meg hvertfall å se.
Den er nok ikke helt ny, men like relevant og kan ikke huske den er delt noe sted tidligere. Jeg har hvertfall aldri hørt den tidligere.

1 Like

Er det denne fra 15. mai 2019?

2 Likes
  1. mai ser det ut som i metadataene

1 Like

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

1 Like
11 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (874 likes)
  1. @Savepig (753 likes)
  1. @Snoeffelen (351 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Londonmannen (182 likes)

  2. @Durable (134 likes)

  3. @tekdude (120 likes)

  4. @Hayen (115 likes)

  5. @Mr.Oncoinvest (110 likes)

  6. @RakiRebSnem (100 likes)

  7. @Astrup (84 likes)

Gratulerer!

2 Likes

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

1 Like

En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Photocure announces new US patent for Hexvix

18 Likes

Kan noen forklare hva de har fått patent på ?

Dette var en fin inngang til helgen :rocket: :rocket:

1 Like

Her er søknaden:
https://patents.google.com/patent/WO2017103283A1/en

1 Like

Suveren melding :slightly_smiling_face:

3 Likes

Mildt sagt :+1:

Dette er jo helt superb for Photocure!

Trodde det het cysview i US?
Hvorledes skal en forstå første avsnitt?

Cysview er produktkombinasjonen for blålys cystoskopi, mens hexvix er medisinen.

Og dette er terapeutisk bruk, så det er helt nytt.

2 Likes

kreftbehandling/celleforandring

‘‘The bladder cancer company’’

1 Like

vil dette også påvirke patenttiden på sysview pga det kan hevdes at behandlingskombinasjonen blir ansett for å være ny. (eller at nå kan en dokumentere terapautisk effekt eller hvorledes virker dette?