Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Vi er inne i spennende farvann nå.
Det skal bli veldig interessant å følge med på hva som skjer fremover.

Jeg utelukker ikke at det kan løsne kursmessig.

6 Likes

Det er nok vanskelig for mange å ta inn over seg hvor fantastisk det PhotoCure har fått til faktisk er.

De har oppnådd det «alle andre» norske biotek-selskaper drømmer om, nemlig å få godkjent(e) produkt(er) på markedet.

Det har PhotoCure klart.

Her er det ikke snakk om fase én, fase to og eventuelle søknader.
Produkt er godkjent og på markedet.

Den forvandlingen som nå skjer i USA er eventyrlig, og det er mye som tyder på at selskapet er i ferd med å utvikle seg til en milliardbutikk! :smile:

2 Likes

Litt om BLC fra ca 54.40

2 Likes

…og det er hovedgrunnen til at jeg har kjøpt aksjer i dette selskapet siden 2018. At ikke flere springer sokkene av seg for å kjøpe er for meg uforståelig. Prising av Pho i dag er virkelig penger på gaten og jeg tror stadig flere investorer forstår det. Hvis ikke kommer investorer fra USA, Kina m.fl. til å gjøre sitt inntog i selskapet.

2 Likes

Jônas Einarsson gjentar i Radforsk-podcast nr.102 at han har STÅLTRO på caset.

Jeg skulle virkelig ønske at Einarsson & Co hadde hatt mer økonomiske midler til rådighet og kunne investert ytterligere noen titalls millioner, minimum.

Staten kunne med enkelthet besluttet å satse noen milliarder på norsk biotek, som potensielt kan bli «den nye oljen», men enn så lenge glimrer norske myndigheter med sitt fravær i sektoren.

3 Likes

En ting som er greit er om vi også.husker å gi Hestdal den kudos han faktisk fortjener her. Det var på hans vakt selskapet startet og gjennomførte fase 3 studie for surveillance:

27 Likes

Jeg opplever at når jeg legger inn en kjøpsordre så vises ikke den fullt ut i ordredybden. Jeg la inn en ordre på 3500 aksjer, og den vistes som knapt noen få hundre i ordredybden. Noen som har en forklaring på dette? Blir jo et misvisende bilde av ordredybden.

2 Likes

Sjekk ordren din. Det kan være deler av den som er utført. Kanskje også gjennom darkpool.
Jeg har gjort handler gjennom dnb på vanlig måte som ikke kom frem i ordrebilde og heller ikke loggen over handler.

1 Like

Ja jeg sjekket den, og det var ikke tatt noe av den, ble litt irritert så kjørte den bare igjennom på 61 som var laveste tilbyder på tidspunktet :crazy_face:

2 Likes

Kan det være noen innstillinger som gjør at bare litt er synlig? Skal man ha en del aksjer billigst mulig er en taktikk å bare la litt av ordren være synlig. På den måten ser det ut som om kjøpsinteressen er lavere enn den egentlig er. Dette regulerer man selv med åpent volum på ordren.

Har ikke lagt merke til noen slike funksjoner når jeg har handlet, så ikke noe jeg har gjort bevisst. Men klar over at dette finnes. Er det mulig at den platformen jeg bruker manipuleres av megler?

1 Like

Ring megleren du bruker å få det forklart hvordan det virker.
Da får du riktig og rett svar.

1 Like

nok en fin dag. jevn og fin stigning hittil idag:flight_departure:

3 Likes

Bryter vi 63 nå så :boom::rocket:

2 Likes

image

Herlig!

3 Likes

Da er det kommet en robot i sving på 50-aksjers poster…

1 Like

de siste dagers handelsmønster indikerer at noe er på gang. husker ikke sist kursen har beveget seg slik.

3 Likes

Så det der, var et forsøk på å jukke kursen ned.

1 Like

Svina gir seg ikke

1 Like

Det blir spennende å se short-registeret på mandag, om det ikke er noen større som skal inn som ikke vil betale for meget.
Noen som har oversikt over omsetningen i dark-pool?

Edit: @Investor, kunne du tatt en titt? :slight_smile:

1 Like