Det er ikke bare papirer og coins man kan investere i. Tenkte vi i denne tråden kunne vise frem mer utradisjonelle investeringsobjekter i vår eie.
Det kan være tegneserier, filmer, plakater, diamanter, smykker, fortidsminner, biler, sportsartikler, våpen, rustninger, sjeldne kort fra magic, sjeldent utstyr fra spill hvor utstyr omsettes for penger, kunst og så mye meget mer.
Er selv innehaver av en gammel Mauser fra 1938, men disse er veldig vanlige. Kan hive ut bilde senere(eller kanskje ikke om det strider mot reglene. Klarer gjerne @pdx) .
Hva er evt. salgsverdi av denne du postet ovenfor her? Må vel være registrert sportsskytter eller samler for innehav?
Nazi memorobilia har vel alltid vært knyttet opp mot en del skam. Syns forøvrig at Tyskland 33-45 produserte det vakreste, rent estetisk, i sin lille periode.
Hvorfor det store prisbykset? Større etterspørsel og mindre tilbud?
My bad, den gikk i pressa, det jeg har er en kammerlader. Morsom sak.
Siden du er opptatt av memoribilia. Jeg har en paradedolk liggende som ble konfiskert av min morfar da han var sabotør under krigen.
Amerikansk pistol peoduser i europa for tyskerene. De ble jo bestilt av den norske regjering men akkuratt når denne ble laget så styrte jo tyskerene. Ene årgangen har waffen stempel. De går fort for myemye mye mer