Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Snart begynner de vel å kjøre sleik, Audi, og trade aksjer også :grin:

2 Likes

Checks out. De fleste audi sjåfører er jo noen sleipe åler.

Kan se ut som om mange roboter har noen timers stillhet i respekt for deres svenske venner som inspiseres om dagen.

4 Likes

Å kjære vene nå ble det kjedelig.

Strategisk plassert reklame på Investing.com.

Eller kanskje noen har fått med seg utviklingen for Funcom-aksjene mine :thinking:

2 Likes

Personlig tilpasset annonsering fikk plutselig en ny mening. Direktekoblet til VPSen :joy:

Så forresten denne annonsen selv forleden, og stusset litt over vinklingen. Makan til måte å pushe gravsteiner på.

1 Like

Meeen tilpasset annonsering plukker jo opp litt av hvert.

Jeg snakket, over telefonen, med samboeren for en stund siden. Jeg skulle endre fastlege på barna, så oppdaget jeg at jeg ikke stod med foreldreansvar på den eldste. Snakket om det over telefonen at jeg ikke hadde foreldre ansvar. typ 2 var det bannerad for familieadvokat… Litt vel random…

3 Likes

Dere har ikke mye annet å gjøre, så gå inn og stem på MS Ronja Storm!

3 Likes

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/01/24/195495025/her-gar-russeren-til-angrep-med-kniv-i-kiwi-butikken

Abcnyheter skal tydeligvis ha publisert film av terror angrepet på Kiwi.

1 Like

De fjernet filmen men viser stillbilder og beskriver den

Islamist = russer
Halshugget = knivskader i halsen

Ny tid, nytt språk

6 Likes

Jeg blir helt resett.no i disse tider. Har stemt Venstre hele mitt liv, og har tru på det gode i de fleste mennesker.

Men steng grensene og få kontroll. Plis.

6 Likes

Yep, litt skummelt, spesielt i marokko saken.

Var jo først når resett fortalte litt detaljer at Norsk presse ville delvis innrømme at noen kanskje var halshugget ( desverre var jo begge det).

og den saken med russeren i Oslo var det jo først etter at resett skrev fakta at de andre begynte å lage skikkelige saker.

6 Likes

Å innføre tyrkiske veinavn er jo et strålende deriveringstiltak!

Vet ikke helt hva man skal kalle de som kommer med sånne ideer, men det jeg umiddelbart tenker er IKKE politisk korrekt, og egner seg nok ikke på trykk i dagens krenkesamfunn :wink:

1 Like

Er dette en dårlig spøk?

Men det er tydeligvis bare spørsmål om tid før dette blir en realitet.

Når kommer forslaget om å endre på flagget?

Det kommer an på hvordan du tolker det.

Det bør jo ikke komme som noe sjokk at tyrkere i Drammen foreslår å få tyrkisk-inspirerte veinavn. Er jo ikke rarere enn at en bydel i Miami ble omdøpt til Little Havana etter at det begynte å bli mange cubanere der.

Ikke dermed sagt at det er endringsønsker som bør tas til følge, men det skader jo ingen at de foreslår det. Syns det var veldig gøy da det var forslag om å døpe om nye kommunen i Østfold som bla. inneholder Askim til Hurrahølet, det skulle de gjort :stuck_out_tongue:

Bare det at Fredrik Haaning har “forståelse og respekt”, gir meg en dårlig smak i munnen…

2 Likes