Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

det å studere i utlandet kontra å utdanne seg her hjemme,-er det bedre skoler i utlandet?

eller er det bare fancy å kunne si at du tok batchelor utdanningen i la viva “Italia”? :laughing:

Tilbake nå

2 Likes

Eg blir så stolt av å være Norsk

No fekk eg lyst til å bli postmann :innocent:


Jeg vil også ha Postmann Pat-bil!!
Postmann Pat, Postmann Pat, med sin svarte og hvite hatt (katt?) Alltid tidlig ute, på sin postmannsrute… :musical_note: :notes:

hallo godtfolk…

kikker på nettet,og får opp 2 svar på hvor jeg skal føre opp gevinst/Tap på utenlandske aksjer…

er det " RF 1061-skjema" eller er det “RF-1059-skjema”?

:man_shrugging:

Noen som gidder? Kjenner endel som sliter med psoriasis, helt utrolig at vi ikke klarer finne en løsning på det der tullet

1 Like

jeg har dette i “light” form…klør noe helt forj*vligt noen ganger :grimacing:

har hatt ingrodd negler på begge storetåene…urceløs kolitt…fjernet tykktarmen…og nå psoriasis :unamused:

Hva blir det neste…ALS ? :man_shrugging:

1 Like

ai ai… dårlig stemning på alle måter…
Siden du spør meg, så setter jeg mine penger på noen form for leversykdom, muligens autoimmun… :laughing:Holder humøret oppe :slight_smile: framgang har de på alle fronter, men er klart det går utrolig sent når du sitter og venter med plager vær bidige dag

11 år?
For meg virker det heilt utrulig. Hva med å kutte kostnad å få dei solgt? Her må det være gjort ein dårlig jobb. Ja greit dei har hatt utfordringen men hva fff

LO, NHO, Ringnes, Coop og Tine Transport er bare noen av landets største bedrifter som nå saksøker Oslo kommune og Bilfritt Byliv for manglende muligheter til varelevering.

Risiko for fysiske og psykiske lidelser er resultatet, hvilket igjen har resultert i skyhøyt sykefravær når jekketraller på opptil 1,5 tonn må løftes over kanter og hull i asfalt. Det vises også til dødsfall som har funnet sted i forbindelse med varelevering.

https://www.nettavisen.no/okonomi/lo-nho-ringnes-coop-og-tine-transport-saksoker-oslo-kommune/3423840612.html

1 Like

BRA! :+1:

" IS-mødre får ikke komme hjem

Ingen av de nordiske justisministrene ønsker å hente hjem IS-mødrene, men vil at de skal rettsforfølges i Syria og Irak for sine krigsforbrytelser.

– Vi støtter helhjertet Sveriges forslag om et internasjonalt IS-tribunal, men er også åpne for andre løsninger, sier justisminister Jøran Kallmyr (Frp)…"

1 Like

image

RenteTOPP? På rett over 2%??

Endelig er korreksjonen over

Hvis du leser artikkelen så har jo problemet vært godkjenning av amerikanske myndigheter, ikke salgsprisen.

Riktig. Derfor sa eg utfordringer. Men no er ikkje USA noe uventa, så det frifinner dei ikkje. Det er ei utfordring dei burde ha kontroll på. Men dei sitter vel trygt på jobben uansett hvor lang tid det tar.

tid for litt nostalgi?

snakk med folk rundt deg,de mener at vi er i fremtiden idag,-jeg mener vi er bare såvidet begyndt en fantastisk reise!

denne linken gir jeg ut som en ettertanke om tiden som har vært,slik som det er idag, og tiden som vil utvikle både folk og finans i verden fremover i fremtiden.

:man_student::woman_student:

Var det ikke denne gjengen som skulle starte bank snart? Krypto? Betryggende.

når man tror at man har hørt allt…

:face_with_hand_over_mouth:

3 Likes

Hvor får du nyhetene dine fra haha, er jo bare helt irrelevante baite-artikler på Summit news jo.

Jasså?

2 Likes