Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Har delt min aksje og fondskonto, men får bare opp denne søylen. :-/.

5 Likes

Søyle er den nye kaken :wink:

4 Likes

Søylekake :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Ah, det er vel sånn det vises i appen, det visste jeg ikke. Vises som kakediagram i nettleseren på PC :smile:

2 Likes

Ok. Da skjønner jeg. Bruker nesten aldri pc lenger. For holde ut søylekaka da :smile:

2 Likes

Det er som en litt stygg fetter til oljen. Så upopulær og underpriset er vel caset her.

Dessuten er det snakk om at den proteksjonistisk politikken vi ser, der blant annet USA ønsker å være mer uavhengig med egen energi, kan skape økt etterspørsel.

2 Likes

Oppps, CEO i dolphin, Atle Jacobsen med snusk i butikken, ref finansavisen.
DOLP gikk jo på trynet i milliard konk, ser ut som en stygg sak

4 Likes

Halv dag i Sverige og stengt i morgen

Copypaste artikkelen?

gikk på en smell i Dolph :stuck_out_tongue:

Sorry, får uke gjort det før eg kommer hjem senere idag.

Eg hadde en meget pen DOLP trade like før konkursen

1 Like

CAR plukker Sevdr

https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Om-Oslo-Boers/Nyheter-fra-Oslo-Boers/Informasjonsplikten-utvides

2 Likes

Fra XI: “De tidligere topplederne i konkursrammede Dolphin Group fikk lån fra selskapet på over 9 millioner kroner det siste halvåret før selskapet gikk konkurs. Med konkursspøkelset over selskapet og i en sårbar tid hvor styret fryktet at de ville slutte fikk toppsjefen og økonomidirektøren deretter omgjort lånene til ‘stay on-bonuser’ av styret. Bobestyrer indikerer at selskapet allerede da at selskapet var insolvent og mener at lånene skal tilbakebetales noe topplederne bestrider.”

4 Likes

Mener Jacobsen gjorde noen insidekjøp i tiden før det gikk helt feil, kanskje han gjorde det med lånte penger fra dolp ?
Uansett en stygg sak, tipper han sitter i skammekroken idag

Tips til “familieferie/sydenferie” en uke i februar? Er det kanariøyene vi snakker om da?

http://www.apollo.no/reiser/europa/spania/kanarioyene/vaeret litt kaldt.

Gran Canaria er vel varmest av kanariøyene i februar, aller best på sørsiden av øya.

Har du litt bedre tid og ikke for små unger, er det vel Thailand, Bali, Maldivene, Mexico osv. som gjelder. Men det er gjerne 2-300 Nanoaksjer dyrere.

Et stort PS er at osloskolen har vinterferie i uke, styr unna den uken om du kan.

1 Like

Er det ikke Tenerife ?

Jeg skal ikke være så bombastisk på det, men jeg tror området rundt Puerto Rico har det mest stabile “vinterværet”, men det er nok ikke store forskjeller mellom de to øyene. :slight_smile:

1 Like

Enig med deg her, Tenerife er gjerne hakket mer ustabilt.
Selv har eg og fruen reist mye Thailand, vert innom Cuba og Mexico og, men da bør man ha bedre tid.

Ellers håper eg på en Sevdr i vifta idag, noe eg tror, så lenge det ikke dumpes en søppelmld