Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Da er jeg forresten inne i Starbreeze igjen. Kjøpte igjen posten jeg solgte for 25 kr for 15 kr og la på 20% flere aksjer. En lilleputt-post i alle målestokker. Kan tenke meg 2-3x flere aksjer, men det får jeg ta som det kommer.

@onns hadde sikkert ikke gjort dette kjøpet uten all infoen du har postet her, så takk for all info. :thumbsup:

1 Like

Tjah, den saken er fra kl 10:45 i dag, så ikke så mye? :smiley:

Den støtten de har tegnet inn på 14,10 kunne de like gjerne tegnet inn på 13,10. Eller på 12,50 hvis man ser tilbake til trenden som startet i 2015. En av grunnene til at jeg ikke kjøpte mer nå er jo at det tekniske ser fortsatt ikke pent ut. Jeg er åpen for å snitte meg både opp eller ned. Jeg synes det fundamentale så bra ut. :slight_smile:

Jeg har lagt inn denne i TA tråden så kan vi holde oss til fundamental diskusjon her.

De hadde kjøp i fjor på 16.10 (på vei opp)

https://www.avanza.se/placera/redaktionellt/2016/04/26/kopsignal-i-spelbolag.html

og selg på 12.10 i 2015

https://www.avanza.se/placera/redaktionellt/2015/10/13/aktien-med-stor-uppsida-och-liten-nedsida.html

1 Like

Fundamentalt billig?

1 Like

Ja den blir jo stadig “billigere”, eller litt dyrere i dag da for en gangs skyld.

Det kan så være, men det finnes ekstremt liten takhøyde rundt det å diskutere hva negativt som faktisk drar ned kursen, for noe vekter kursen ned voldsomt. Uten at den åpenbare grunnen er tilstedet.

1 Like

Men det gjelder vel flere aksjer på forumet. Husker f.eks at det var veldig populært å nevne emisjon/abg/Funcom i samme post i fjor vår…

Hva tror forresten du årsaken til nedgangen er ?

Jag gick också in i dag, eller rättare sagt, ökade betydligt, eftersom jag inte var helt ute.

I dag kom en säljrek och aktien steg… Det hade inte hänt för några veckor sedan. Och jag tror starkt på VRLA (heter det väl?). Om man väljer en stor monter precis vid ingången, då har man något att visa upp. Jag har hela tiden trott på b2b, och precis som Onns påpekar är hela VR-satsningen värderad till 0 kr.

2 Likes

Jeg har null peiling, og siden jeg skal inn i aksjen bekymrer det meg litt, selv om det er digg å få aksjer til 14kr istedenfor 20. Men om den faller videre vil det jo være kjipt å kjøpe på dyre 14kr.

Men foreløpig gameteori er at småfolket er utålmodige og at de har løpt videre til neste aksje. Ser de samme tendensene i endel norske aksjer overbefolket med småfolk.

1 Like

En veldig kort trade fordi noe bedre dukket opp?

Det ble mer Funcom på holmes iflg Funcom tråden. :smiley:

Jeg prøvde meg her i dag, men da Funcom falt ned til 2.68 ombestemte jeg meg, inn og ut på 15kroner så ble det noen kroner kurtasje.

Paradox omsatte for cs 650mill med ca 300mill i resultat i 2016 og har vært priset til 6-7 milliarder. Tror iallefall Starbreeze kommer til å ha mye mer enn det i omsetning i år så får vi se hva de klarer i resultat.

2 Likes

Er du fortsatt inne i Paradox eller flyttet over til Starbreeze?

Har ingen planer om å selge meg ut av paradox :slight_smile:

3 Likes