Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Stemningen her på 14-15 kr for kjøp var jo rimelig bra?

1 Like

Jeg er ikke all-in for å si det sånn, men synes det er et godt punkt å starte å snitte seg inn hvis man har troen på Starbreeze framover.

Det er nå viktigst at man treffer på den fundamentale analysen. Hvis man treffer der, så tjener man penger, men det kan ta litt tid hvis markedet krever at selskapet leverer gode tall før aksjen går. Jeg er nå rimelig vant til det i aksjer som for eksempel Kitron, så jeg tar det med knusende ro.

Hvis du er nysgjerrig på det tekniske, så kan du jo kanskje ta en titt i denne tråden? Starbreeze - Teknisk Analyse (STAR-A/B)

Jeg er sånn passe positiv til det tekniske i Starbreeze, og litt mer positiv til det tekniske, men jeg er langt fra skråsikker. Jeg synes det tekniske og det fundamentale legger opp til en pen rekyl, men det er strengt tatt ikke skikkelig synlig enda i det tekniske.

Alle selskaper går til slutt i grøfta så jeg vil anbefale å ha fokus på aksjen : )

1 Like

Vet ikke om konkurent er rett navn, så på det spillet igår… ASS er bedre :stuck_out_tongue:

Tørker volumet og dramaet ut nå, eller er det bare en pustepause?

STOCKHOLM (Direkt) Första AP-fonden (AP1) har utökat sitt innehav i spelutvecklingsbolaget Starbreeze från 3,3 till 4,0 procent av rösterna och från 9,2 till 11,2 procent av kapitalet.
Det framgår av ett pressmeddelande.
AP1 innehar efter transaktionerna 30.901.908 B-aktier.

Bra långsiktig ägare, skönt att se :slight_smile:

6 Likes

3% * 276 929 712 = 8.3 M aksjer

Mulig de fikk emisjonsaksjene (2M), men hvor fikk de resten? Robur?

Vi får se på neste aksjonærliste.

3 Likes