Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Starbreeze (STAR-A/B)

Jeg er med og tanken er å bli sittende til oTWD neste år :slight_smile:

Er inne med litt, snittet på de jeg sitter med nå er 15.18, “kostpris” i år på aksjene er 14.88 kroner da jeg feiga ut et par ganger tidligere. “kostpris totalt” 3.91 kroner per aksje.

Jeg er tungt lastet i star-b nå. Jeg synes aksjen er veldig spennende til tross for utsettelsene.

4 Likes

Hvis man tar med gevinst fra tidligere, så har jeg snittpris på noe sånt som minus 30kr pr aksje jeg har nå. :smiley:

(Jeg er mye mindre tung lastet nå enn før og hadde bra gevinst på SB fra tidligere)

1 Like

Da kanskje du har litt for få aksjer nå? :smiley:

Kanskje, men må selge noe annet og jeg må nesten bli med i IPO-en i Seamless, så trenger penger til den. Her er aksjene jeg sitter i:

Det er to selskaper som ikke egentlig passer inn i porteføljen. Det er Seamless og NattoPharma.

Jeg har veldig overvekt i Kitron, og det kan være jeg justerer litt ned der, og kjøper litt mer i ett av de andre selskapene. Starbreeze er en relativt het kandidat. :slight_smile:

1 Like

Du er jo veldig tungt lastet i elektronikk og spill. Synes Natto og Seamless virker som bra diversifisering av porteføljen din…?

@Savepig Jeg solgte meg ut for noen dager siden med litt tap fordi jeg skulle flytte porteføljen. Har klokketro på Starbreeze på sikt, men er ikke sikker på om det er noen poeng i å kjøpe meg inn igjen med en gang.

Men tar gjern eimot innspill - jeg er notorisk dårlig til å time ser det ut til :slight_smile:

1 Like

Er kun på Tekinvestor man må forsvare 50% forpliktelse som alt for dårlig/lite.

4 Likes

Er inne, planen er å doble, opp mot tredobling av det jeg har nå.

1 Like
1 Like
1 Like

Litt rart at han låner ut 36k aksjer…

Du synes det er lite? Hadde jo vært mer naturlig å låne bort en million eller noe.

Ja , jeg forstår ikke poenget med å låne ut det antallet :slight_smile:

2 Likes
3 Likes

Det der betyr vel egentlig at de utsetter