Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax - Småprat 2020 (TRVX)

Når det gjaldt Parker så ble det svart at man ikke kunne se bort fra en avtale, men at man ikke burde ha for store forventninger til dette samarbeidet.

Ellers en presentasjon uten noe vesentlig nytt, og med lite entusiasme som det ble påpekt lenger oppe.

“100 paienter i 1’ste linje, det er ikke mange pasienter!”

Nei, og spesielt ikke når de får med seg ledende eksperter på studiet som alle har en god standing i markedet og sjeldent har problemer med å rekruttere til sine studier.

Legg til at gode løpende data kan endre studiet til pivotalt og deretter med direkte markedsgodkjennelse og SoC-status i en meget utfordrende sykdomstilstand!!

4 Likes

Begynner å bli litt i overkant med varsler når det er tredje gang på 2 timer at det vises til samme artikkel? Regnes visst som børsvarsel i tillegg så får det på mail, hva er dette for noe?

1 Like

Enig, håper @pdx sjekker dette.

1 Like

Ja, skjønner ikke helt jeg heller. Noen som vet??

1 Like

Se siste innlegg iFeedback til PDX :smile:

Folk etterlyste jo flere nyheter fra TRVX, og nå kommer det på løpende bånd! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nå knekker den under 4.3… blir vell fort 3.8 når USA åpner… helt krise !

Vi vet i alle fall at cashen på konto holder inn i 2021, og at vi da er godt forbi diverse “Value inflection points” i følge CFO. Det betyr at de sitter i båten frem til de har:

  1. Annonsert BP-partner på meso
  2. Annonsert pre-kliniske data på ONCOS next gen, som vi nå vet er planlagt sluppet i slutten av april
  3. Data fra 2.cohort Melanom
  4. Annonsering av TG-tillatelse i Kina med 3 MUSD up front
  5. Data fra samarbeidstudie med Astra Zeneca på 75 pasienter
5 Likes

Sånn som markedet er nå selger man seg enten ned/ut med tap, eller gjør klar midler for å snitte ned. Satt på spissen. Forrige finanskrise falt Statoil med 55% for å sette kursutviklingen i perspektiv.

1 Like

Det er jo et relativt binært veddemål som mange har vært inne på, og nedsiden er som den alltid har vært 0kr, mens oppsiden er i mine øyne meget høy. Fyller på et par tusen aksjer og binder meg fast i masten. Lykke til mine med aksjonærer :cowboy_hat_face: :crossed_fingers:

3 Likes

Selskapet har gjennomført en emisjon på 8 tidligere i år og vi slutter i dag på 4,40.

Litt flaks skal man ha, hadde emisjon blitt prøvd en måned seinere ville emisjonen vært på 2-3 nok.

Og jeg ser overhodet ikke noe grunn til å belemre ledelsen for en pandemi og medfølgende panikk/hysteri som strengt tatt har null betydning for veien videre.

Ja, jeg burde solgt ut for flere uker siden, men jeg velger nå heller å logge av til noen gidder svabre opp blodet fra gatene.

Pain is temporary, glory is forever :metal::sunglasses:

10 Likes

Jøss, evig billig. :slightly_smiling_face::moneybag::stuck_out_tongue:

Hva er det for ett sensur raid som har skjedd her nå?
:snowflake: :snowflake: :snowflake:

1 Like

Tja. Hadde de ventet par dager med å ha webcast å fortelle alle at det blir emisjon og aksjen droppet fra 12 til 8 så hadde kanskje aksjen klatret oppover, men hvem vet.

Radium: https://soundcloud.com/user-972208711/episode-120

Einarsson melder q4 som ett non-event.

Problemet mitt med at emisjonen skjedde på 8kr, er at aksjen var akkurat den dagen på gode nyheter, DnB hadde kommet med kursmål på 19kr og kursen skøyt rett opp på 14kr i åpningsauksjonen. Hadde det ventet bare noen dager og latt optimismen spire fra de gode resultatene og det nye kursmålet som ble presentert, tror jeg at aksjen hadde vært LANGT over 4,4kr nå

1 Like

8 kr var nok avtalt lenge før … kanskje greit at børskursen ikke vår så langt over da den ble kjent.

Man kan nok ikke skylde på ledelsen akkurat her. Når indekser faller som en sten verden over, samt selskap med god inntjening faller som en sten så er det ikke lett å holde kursen til kapitaltrengende selskap uten inntekter oppe.

6 Likes

Fik en god portion på 3,90 … fuldstændigt surrealistisk at se disse kurser, med tanke på selskabets potentiale. Det er bear marked, så det holder, men situationen i markedet er midlertidig og ikke funderet i manglende resultater.

Stay strong guys.

5 Likes