Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor Kaffideal

Roleg no… Eg står først i køa!

2 Likes

Bro’s b4 h…?

1 Like

Er det mulig å komme innom? Er det i Sogndal du holder til? Mulig at turen går via Hardanger-Voss og videre opp til Åndalsnes, kunne passa bra med litt kaffihandel på veien, litt kokemalt og litt filter, sjå oss går det bare i gul Coop(ikkje sei någe te dei andre på tekinvestor, det er litt flaut😊)

5 Likes

Det burde være mulig, men kjem an på kva dag du tenkjer? Er veldig mykje fram og tilbake, og blir litt reising framover :slight_smile:

Tipper mandag-onsdag om ei ukes tid, tipper eg, me stoppe nok på Voss og i Flåm på veien, sender ein melding her når eg vet😀

1 Like

Kaffien er klar :slight_smile:

6 Likes

Nice, tar du imot bestillinger i nettbutikken? Kan du legge ut en link?

1 Like

Nettbutikken har eg ikkje fått satt opp ennå, men nyttar vipps bedrift. Held på å gå igjennom lista for utsending no…

Var kanskje ikkje ein god ide å reklamere meir no, for eg ligg litt på etterskot med utsending allerede :wink: Meeen;

Espresso:
To typar, ein meir rund og mild enn enn den andre. Begge to er Runde sjokoladeaktige - lite syrlegheit for sunnfjordske ganar:

Sognakrut: 100% Mogiana (Brazil) 95,-
Sognefjord Espresso: 70% Mogiana (Brazil) 30% Huehuetenango (Guatemala) 100,-

Framover kjem dei kun i 500g/1kg og til betre pris, men no i oppstartskaoset er det 250g, ikkje heilt ideelt, menmen, oppstart…

Filter
Huehuetenango, Guatemala: 110,- - Rund, mild, sjokoladeaktig
Organic Marcala - Honduras: 105,- Fyldig, tørka frukt, søt ettersmak
Slopes of 8, Kirinyaga (Kenya) Lys filter (High-end filterkaffi for dei som er glad i Wendelboe, etc) 140,-

6 Likes

Siden eg e lett skada ( les lat) kossen går eg frem for å bestilla? :smiley:

Du er ikkje lett skada :stuck_out_tongue:

Fram til nettbutikken er open er det litt cowboyopplegg å heile greia… Det lettaste er nok å sende ein PM med kva du ønskjer og addresse, fram til ting er “på stell” :slight_smile:
Betaling enten ved bank overføring eller vipps: 116851

1 Like

Når du får litt større markedsføringsbudsjett @lassar kan jeg hjelpe deg :slight_smile:

4 Likes

Det var fin… kaffikopp

2 Likes

Kjempefin kaffikropp😂

2 Likes

@Slobo @thomashagen @Halling @cagey2 Følg med i posten framover :wink:

7 Likes

Fant ein til tekinvestor, Mr. J. F! Sendte e-post.

Fleire som manglar?

Mangler kaffi ja :slight_smile:

1 Like

Sender PM :slight_smile:

@Jensen @Evilfreud @pdx @h3nk1 @thomashagen

Vi skal få sendt over noko kaffi! No har eg vedtatt litt “tvangsferie”, sidan eg stort sett har jobba døgnkontinuerleg sidan mai, så skal komme tilbake til det over helga :wink:

Plan for helga: Malakoff (festival) på Eid, mulig ein aldri så liten espressobar i sentrum på laurdagen! God helg.

14 Likes

King kong. Jeg spytter i når anledningen byr seg. Foreløpig favoritt fra med: Crom’s Secret (World) Blend.

Nyt ferien @lassar . Blir moro å gjøre dette når du er tilbake.