Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bergen Carbon Solutions - Småprat

Grattis med vinsten :+1: sitter med rolige 200% her​:partying_face::partying_face:

2 Likes

Så var Clearstreams på topp 50 listene… Det forklarer vel det ekstra pådraget

BCS: FEARNLEY STARTER DEKNING MED KJØP, KURSMÅL 75

Oslo (TDN Direkt): Fearnley Securities starter dekning av Bergen Carbon Solutions (BCS) med en kjøpsanbefaling og kursmål 75 kroner pr aksje.

Det fremgår av en analyse fra meglerhuset tirsdag.

Meglerhuset estimerer at BCS vil ha en syv prosent markedsandel av CNF-produksjon gjennom 44 operasjonelle enheter innen 2025. Meglerhuset bruker en kontantstrømanalyse (DCF) med en kapitalkostnad på 12 prosent, som følge av det tidlige stadiet til selskapet.

1 Like

MANDATORY NOTIFICATION OF TRADE

Bergen Carbon Solutions: Update on EcoNano LOI with Japanese company

1 Like


https://www.youtube.com/watch?v=SIif11QOsRI

Bergen Carbon Solutions: Enters into BD and research LOI with Japanese company

1 Like

En særdeles hyggelig dag for oss BCS aksjonærer. Og mye taler for at det blir flere slike i tiden som kommer. Dersom du fortsatt ikke har satt deg inn i BCS så råder jeg deg til å gjøre det.

3 Likes

Spesielt hyggelig å bli med opp for andre gang :grin:

Bortsett fra å ha solgt på topp og kjøpt seg inn igjen ølangt nede på 30-tallet, så er alternativet med å bli med opp for andre gang det nest beste. Det finnes nok også en del av dem som solgte seg ut langt nede på 30-talletd, og som ikke fikk med seg dagens opptur og som nå må kjøpe seg inn igjen til en langt dyrere kurs enn det man solgte for. Vær glad du ikke befinner deg i deres sko.

Jeg mener at dette er en av de grønne aksjene på OSE der man bare skal la tiden få gjøre jobben og selv skal man bare sørge for å holde fingrene langt borte fra salgsknappen. Så kan man trolig vente seg en hyggelig utvikling i månedene og årene som kommer. Men man selvfølgelig tåle at det blir en del opp og nedturer på veien.

1 Like

Det var nettopp det jeg mente med å være med opp for andre gang :wink:

1 Like

UPDATED WITH COMPANY PRESENTATION: BERGEN CARBON SOLUTIONS AS

Mandatory notification of trade by primary insider

1 Like
4 Likes
1 Like

Fikk ikke ut fingern dessverre til å kjøpe ved notering, men sitter bra i Saga og har stor tro på GCS og dermed Sage videre framover. Toppen med norsk teknologi i spissen på dette området.

I morgen skriver vi 7 juni og vi har snart lagt bak oss 1/3 av juni. Kun tre uker igjen av Q2, kvartalet da BCS har bebudet at de skal ha ferdigforhandlet avtale med interessenter i Japan.

Fredag fikk vi se hva en intensjonsavtale i lille Mosjøen fikk å si for kursutviklingen. Hva kan vi da forvente når det klaskes i bordet en avtale med et japansk firma med internasjonal aktivitet i 70 land? Hva hvis det viser seg at avtalen er inngått med Mitsubishi?

Jeg tror jeg velger å sitte trygt på innsiden av BCS den dagen denne meldingen treffer markedet.

Ønsker dere alle en riktig god og innbringende uke!

2 Likes

Bergen Carbon Solutions: Enters into LOI with Chinese company

3 Likes

Merkelig at et av de heteste selskapene for tiden blir totalt ignorert på dette forum?

2 Likes

Ja… Skarve 307 stk som har denne på nordnet sin platform, så vasser ikke i kommentatorer. Regner med noen av disse følger den røde hop on hop off bussen og kjøper/selger kortsiktig. Time will show, mine aksjer blir stående til pensjonen eller 10 dobbling slår inn :slight_smile: