Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Knapt nok omsetning. «Alle» satser på solid fortjeneste på gode nyheter. Det er bare å sitte stille i båten og la seg døse av bølgeskvulpeme.

2 Likes

Bare å “rekruterer” familie og venner :laughing:

1 Like

Skylde på Godfrey om det blir havregrøt fram til AML og NSCLC

1 Like

Kan fort bli havregrøt i store deler av 2021 om dette skulle gå feile veien også, viktig å ha i bakhodet :joy:

4 Likes

Om det får til h… så ryker kanskje 50%
Om det går bra så kan jeg gange min investering med 4-5-6-7…?
Jeg tar gledelig den sjansen #algeta

2 Likes

For de som lurer på hva BerGenBio egentlig holder med på til vanlig.

Roche slapp nettopp resultater på lungekreft pasienter i første linje med PD-L1 positive svulster.
Studien kikket på Roch sin sjekkpunkthemmer + TIGIT (en ny immunterapi).

Se på de resultatene i forhold til Bergenbio sine:

Kicker: PD-L1 positive svulster responderer mye bedre på sjekkpunkthemmere. BerGenBio og Roche ser ca samme respons i PD-L1 > 50%, men BerGenBio ser bedre respons i PD-L1 low. I tillegg så ser BerGenBio respons i PD-L1 negative, noe som ikke engang er inkludert i studien til Roche.

Oversatt: BerGenBio sine resultater er meget sterke her!

Forskjeller i datasett: BerGenBio har færre pasienter og studien er ikke randomisert slik som Roche sin studie er.

29 Likes

Derfor er det nok ikke bare Merck som følger med på hva Bergenbio driver med!

2 Likes

Nøkkelen her er vel randomisert, er vel ofte der endel snubler hardt.

l!.

3 Likes

Arctic har kursmål 200 ved overgang fase 2 til 3.
“If the phase 2 trial is a success and phase 3 is initiated the value of BGBIO will be in the range of NOK 200/share”

Kanskje noe hårete kursmål, gitt kurs 38 i dag med arctic verdsettelse 86kr.

PR 10 000 aksjer: a`: 380 00 kr
Oppside potensialet: 1 600 000kr (minus investert kapital
Nedside Potensiale: 260 000kr (kurs 12
Nedside potensiale: 160 000kr (kurs 22

Så kan man bare fantasere om hva kursen eventuelt vil stå i ved kommersialisering 400? 600?
Så kommer AML og NSCLC potensialet i tillegg. Til å bli små svimmel av.
Slår dette gjennom kommer Algeta salget til å blekne i forhold.

8 Likes

Randomisert og større N (antall), er de to største snubletrådene ja. Frem til BerGenBio har det så må vi se alle forskjeller i lys av det, altså at datasettet i seg selv har svakheter som kan gi intrykk som ikke stemmer. Det være at responsen enten er bedre eller dårlige enn det som vises.

5 Likes

Synes fremdeles dette er forsiktig hvis bemcentinib fungerer fra ok til veldig godt mot covid-19.

Jeg mener også at analysen til Arctic er helt feil skrudd sammen.

1 Like

En annen forskjell i datasettene er vel at Roche sine pasienter er 1.linje mens BGBIO sine pasienter er 2.linje, noe som gjør resultatene enda mer spennende sett i forhold til hverandre.

4 Likes
4 Likes

Flott med litt bevegelse igjen :slight_smile:
Hadde gledet meg om vi kunne ende ett sted mellom 40 og 50 i dag :rofl:

1 Like

Jeg personlig er ikke big fan av kjendisinvestorer som ham og gjengen (aka. Spetalen!) på biotech. De er ikke langsiktige, og kan gjøre HVA DE VIL med små og sårbare selskaper som bgbio på OB! Det står også på resten av nyheten om hva han tidligere har gjort med andre selskaper bla. Photocure:

‘ Storinvestoren har det siste året dumpet aksjer i høy fart. I løpet av fjoråret og året har han solgt aksjene sine i biotekselskapet Photocure, it-selskapet Nordic Semiconductor, quizselskapet Kahoot, skipsutstyrsleverandøren Vow, oljeselskapet Panoro Energy, tynnfilmselskapet Thinfilm og havvind-dominerte Bonheur.’

4 Likes

Sant! Men han selger trolig ikke i tap. Så vi får se.
Q1 på tirsdag, da kan mye skje.
Husker spetalen dumpet NEL på 2kr, se hvor den er nå.

Det er nå sånn en gang at noen må selge etter en oppgang for at andre som har troen på vider stigning kan kjøpe.

Som vi ser sv oppdaterte lister er div fond inne, de fyller rolig på etter som det fundamentale blir sterkere.

8 Likes

Har du gjort deg opp noen tanker i forhold til hvor gode resultater bemcentinib må ha for at de skal tas videre fra fase 2 til fase 3? Ettersom det vil være litt begrenset med pasienter i forhold til tid og pasienter som tas inn så vil det kanskje bety at kravene er noe mindre for å ta det videre? Kanskje mer fokus på sikkerhet og lite bivirkinger, og at en faktisk kanskje noe lavere krav på effekt i første omgang?

Utrolig spent på hva resultatene blir i denne første fasen.

5 Likes

Vedr. eiersiden. Ser at Investinor er nest største eier med 7,7 millioner aksjer. Investinor er et statlig investeringsselskap som støtter oppom norske bedrifter som normalt sett trenger endel kapital for å komme på beina. De er lagt under Nærings og fiskeridepartementet.

Noen som har noen tanker rundt hvor lenge det er naturlig for Investinor å være med på reisen?

1 Like

Jeg vet ikke om jeg skjønner spm ditt helt, men skal prøve å svare uansett.

Jeg tror de vil avvente å se hvilke resultater de får i de nye cohortene (som ikke responderte på immunterapi). Får de bra respons i de cohortene så tipper jeg de går videre med det. Får de ikke bra resultater der så tror jeg de vil prøve å gå videre med 1L keytruda + chemo + bemcentinib. De vil sikkert måtte ta en saftey lead-in på det for den komboen har ikke blitt gitt enda, men der vil det være nok av pasienter å ta av.

1 Like

Mulig det var pga hvilket innlegg jeg henviste til, men tenkte egentlig på korona virus studien i UK(ser nå at jeg ikke nevnte dette spesifikt). Hvilke krav som settes for at de skal ta det videre til ny fase vil kunne være av stor betydning i forhold til investeringscaset tenker jeg, spesielt når arctic har kursmål 200 dersom de går videre. Spørsmålet er om de da skulle trenge veldig gode resultater for å ta det videre, eller om studien nå er mer fokusert på sikkerhet og at de bare trenger indikasjoner på virkning.

2 Likes