Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Så ikke den komme etter hvordan det har gått med tidligere studier med Omega-3

Følger deg her langt på vei. Klart han har peiling. Må bare ærlig innrømme at jeg en gang i blant lurer på om han er for positiv/optimistisk. Men snakker egentlig bare ut fra følelser jeg nå. Jeg har jo satset på det her og håper det går veien, men må innrømme at jeg blir ganske shaky innimellom. Fort å bli litt psyka ut når aksjer siger ned 50%. Mange spørsmål dukker opp som : hvis den er så ekstremt billig nå, hvorfor laster ikke flere opp med aksjer bare da, fortsetter jo å synke bare, altså salgspresset vedvarer.

Hvis man gjenhører de helt tidlige episodene av Radium og de nyeste, så har jo den godeste herværende Jonas blitt en smule mer opptatt av å fremheve investeringscase (skal ikke kalle han haussete av den grunn), og det sier seg jo selv at Radforsk har ekstremt lite å vinne på sitte og snakke ned sine egne porteføljeselskaper.

Men det finnes ikke akkurat mange biotechinvestorer med mer erfaring og ikke minst et helt unikt nettverk, og da mener jeg også på en global skala. Så det er en fantastisk nyhetskilde at Radiumpodcastet finnes, men det er lov å bruke hue og huske hvilken tue han sitter på uansett, noen med så mye skin in the game kan aldri forventes å bli en helt nøytral aktør, det blir helt urimelig.

3 Likes

http://investor.verastem.com/phoenix.zhtml?c=250749&p=irol-newsArticle&ID=2368647

Screenshot_2018-09-24-22-21-15

2 Likes

Må si at Betalutin begynner å se VELDIG well differentiated ut i selskap med PI3K-hemmerme idealisib, copanlisib, duvelisib og kanskje ME-401 med tiden.

2 Likes

Ash-tallene trenger bare å være brukbare for å lage bølger er min antagelse.

Men det er jo ikke gøy å være forsinket…

1 Like

Nei, var jo nettopp en stor studie på 15k pasienter som så på flere forskjellig omega3 tilskudd, men ser ut til at nettopp denne formuleringen (høyt nivå EPA uten DHA) gjorde susen!

AA på 83 pasienter må vel med nanoøyne sees på som særs positivt?? Vil det være mulig å søke om AA før paradigme er ferdigkjørt? Isåfall kan AA komme allerede neste sommer!

Spør @anon21766851 hva han synes om AA 2019 :joy:

Neida. Men, det vil nok ikke være mulig da Paradigme skal ha avlesning 1H2020.

1 Like

Det begynner vel å bli litt crowded blant PI3K-hemmerne etterhvert? Duvelisib treffer delta isoformen tilsvarende som ME-401, så kanskje ME-401 må kunne vise til bedre safety hvis den ikke har bedre efficacy?

1 Like

Festnyheter for Betalutin at denne pygmeinhibitoren gikk gjennom på 83 pasienter. For betalutins fremgang har det nok ikke mye å si tidslinjemessig, men at denne og Copanlisib gikk gjennom mølla gjør at lista er satt.

Hva angår ME-401 så er det vanvittig effekt, men i en liten populasjon. Ash blir vanvittig spennende!

1 Like

Men srsly, hvordan kan dette preparatet gis godkjenning på 83 skaller, med effekten som er vist?

Det er en “serious medical need” i 3FL. Det er siste utvei før legene er veldig nære å gi opp. Da blir jo all respons god respons.

Method of action er kanskje annerledes nok til at de ser for seg at pasienter kan skifte mellom behandlingene om nødvendig? Det virker også som at bivirkningene var litt lavere enn med idelalisib, men det kan være fordi pasientene fikk god profylaktisk behandling. De eneste 2 som fikk lungebetennelse på denne studien var 2 pasienter som ikke ville ta infeksjonsprofylakse.

1 Like

Her er en artig sak, hva med å snu PD-L1 hemming på hodet og ved genbehandling heller øke PD-L1 for å motvirke autoimmune sykdommer?

En ny startup skal forsøke dette mot diabetes type 1 og multippel sklerose.
https://endpts.com/an-autoimmune-upstart-turns-pd-l1-around-to-blaze-a-new-approach-to-diabetes-multiple-sclerosis/

1 Like

Verastem demonstrerer at man er desverre nødt til å kjøpe aksjer FØR de gode nyhetene er sikret for å kunne få maks gevinst.

image

1 Like

Noen som har sjekket ut abonnement her? Er gira på å sjekke det ut, men koster litt. https://twitter.com/MaverickNY/status/1044696590710177792

Hvis man kjøper nå på 32, hvor stor vil utvanninga bli når de nye aksjene kommer, eller misforstår jeg?

Er det lov å være investert i selskap hvor man selv er pasient i et av deres kliniske studier?

Spør Focuss, Sokrates og Korsar bl.a, de er vel med i noen schizofrenistudier? :rofl: :joy:

1 Like