Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2019 🎅

Kjære TekInvestorer,

I Juleaksjonen 2016 samlet vi nok penger til å kjøpe over 300 malarianett og reddet kanskje liv?

I Juleaksjonen 2017 ga vi til sammen over 30 000 kr for å hjelpe barn med kreft og barn av rusmisbrukere.

I Juleaksjonen 2018 ga vi til mange forskjellige veldedige formål :slight_smile: For en bra gjeng!

Hva får vi til i år?

Som investorer i verdens rikeste land har vi mer midler enn de fleste, og et lite (eller stort) bidrag fra oss alle kan gjøre en stor forskjell for mennesker som har det vanskelig.

Jeg foreslår at alle kan gi til det formålet de ønsker i år. Kom gjerne med forslag til formål du synes fortjener støtte :slight_smile:

Skriv gjerne i denne tråden hvilket formål du har gitt til og hvor mye, så kan vi telle opp og se hvor mye vi bidro med til sammen i slutten av desember :slight_smile:

Som en liten gulrot vil alle som bidrar i Juleaksjonen få nisselue på avataren sin ut desember :slight_smile:

God førjulstid! :santa:
Hilsen TekNissen

PS: Husk å bruke denne oversikten fra Innsamlingskontrollen for å finne veldedige formål som ikke lurer deg.

Når en organisasjon blir godkjent forplikter den seg til å følge spesifikke regnskapsregler og etiske retningslinjer for innsamling, og underlegge seg ekstern kontroll.

14 Likes

Jeg starter festen ved å gi 500 kr til https://www.barnekreftforeningen.no/ på vegne av medlemmene på TekInvestor :slight_smile: Du finner de i Vipps-appen :slight_smile:

16 Likes

500 kr til barnekreftforeningen her og :slight_smile: :santa:

8 Likes

Glimrende @Sponplate - nisselue er på vei til deg :slight_smile:

2 Likes

Jeg har gitt 1300 kr til denne dama her fra Alta, i en innsamling så hun kan reise til Spania og få en operasjon, hun lider av ME og Pots…
Ta gjerne en titt på Facebooksiden, der er det godt forklart, navnet er på bildet.

7 Likes

Gir 1000 kr til Evangelisenteret.

https://www.evangeliesenteret.no/

7 Likes

Meldte meg inn i kreftforeningen (kr 360) og et ekstra bidrag på kr 250 :slight_smile:

6 Likes

Da ble det 500 til barnekreftforeningen.

6 Likes

400,- til barnekreftforeningen her også😊

6 Likes

1000 kroner går som vanlig til Frelsesarmeen. Det er en av de større organisasjonene med desidert minst overhead og svinn! Omtrent alt er basert på frivillighet og nær hver krone går til det det skal.

Gå på hjemmesiden deres, overfør penger og få automatisk tilbake på skatten om det er mer enn 500(?) Bra for dem, bra for deg!

Du kan til og med spesifisere hva og hvor pengene du gir skal gå. Hva venter du på :wink:

:smiley::santa::snowman:

7 Likes

Jag skänker 1000 till Barnekreftforeningen & 1000 till Dyrebeskyttelsen. Viktigt året om, men det är en fin TI-tradition med en extra inbetalning i juletider :santa:

6 Likes

Veldig bra! Barnekreftforeningen 500,- utført.

Kan også nevne at Finn.no har en haug med annonser fra foreldre, som antagelig ikke er aktive brukere her inne. Med en bønn om et lite bidrag i form av julemat, gaver. Eller noen kroner for å gi fremtiden av Norge, gode minner fra julen.

5 Likes

Supert!! Nisseluer er utdelt til alle :smiley:

2 Likes

Har gitt 200,- til barnekreftforeningen og rundt 1000,- til alternativ jul og diverse folk på Finn.no.

6 Likes

Kan anbefale https://gieffektivt.no/, liker metoden de benytter seg av.

Donerer 1000,- så fort lønna kommer

3 Likes

Sluttkurs i dag for PCIB x 10 , gir jeg til Barnekreftforeningen.

3 Likes

Herlig at aksjonen kommer i år igjen, gir en gave når lønna kommer. :slight_smile:

3 Likes

Gir fast 200,- i mnd til Kirkens Bymisjon, om det blir noe ekstra til jul til noen andre tar jeg når det nærmer seg jul. Erfaringsmessig blir det en liten gave på lillejulaften :slight_smile:

4 Likes

Da er 728 kr sendt til Barnekreftforeningen i Telemark. God Jul…:slight_smile:

6 Likes