Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

0,56 i morges. 073 nå. Får kjøpt den på Norne.

Solgt @ 3047

Sitter 100% cash og avventer selv om jeg tror den muligens toucher 3100

1 Like

Prøver en short fra 3070 @SP500. Target 2950. Stoploss 3125 (Bear sp500x15 ND)

shortit

3 Likes

Hehe, har gjort stikk motsatt, med target 3125 :stuck_out_tongue: Også tatt inn OMXS igjen med target 1770 ish.

Edit. Siger bare tilbake, tar gevinst +20p i spx og BE omxs

1 Like

Ute av short etter FED 120B$ overnight repo

2 Likes

Trades med så kort horisont bør heller postes i Traderhjørnet :smile:

6 Likes

Da er det 70 prosent cash her, sitter med biotec og har kjøpt noe fond, ellers har eg solgt meg ur dra alt annet, det blir trulig å sitte med cash en stund fremover i en tid der det er helt andre parameter som styrer dansen enn dei vi vanligvis er vandt med, dvs en risiko som overstiger hva eg er villig til å gå på akkord med

Lykke til

5 Likes

25% PCI
75% cash

Begynner å kjøpe tilbake PHO når ting roer seg

1 Like

Hyggelig at det ikke bare er røde dager i long porteføljen da

Noen andre enn meg som har beholdt long porteføljen eller har alle solgt seg ut?

2 Likes

Jeg har bare vært long/ute jeg :stuck_out_tongue: Ligger på ca -42% totalt av corona etter i dag med en oppgang på ca 15,5% for dagen. Glemte en kjøpsordre som kostet meg 10%, så det var litt dumt, men 10% hit og 10% dit føles ikke så mye lengre. Akkurat nå er jeg helt ute av markedet for helgen. Trenger en pust i bakken.

3 Likes

Er bare en del av mine Nanoaksjer som virkelig er long. Solgte ellers alt og gikk drøye 90% cash for tre uker siden. Har siden småtradet litt mens jeg venter på riktig tid til å laste kjedelige trygge selskaper eller evt noe fond.

2 Likes

100% cash nå. Solgte Natto til 6kr igår :man_facepalming:

3 Likes

Ca 60% kitron, 40% nekkar. Kjøpte tilbake kitron 4 timer for tidlig og nekkar en uke for tidlig. Porteføljen ned ca 10%, men har nå vesentlig mer aksjer enn før krakket.

3 Likes

Har behold alt og har nå flere aksjer en før krakket. Jeg vil øker litt etter litt og bruker ikke krefter på å time en bunn. Kjøper i selskaper jeg allerede eier og som er selskaper som tåler en trøkk👍

1 Like

Mange her som tjente mye på fredag :+1:

Screenshot 2020-03-15 11.29.44

100% nano porteføljer.
Totalen ser nok dessverre vesentlig verre ut.

2 Likes

Ja, 90% ned og så 50% opp er jo fortsatt 85% ned.

6 Likes

Brutal fakta som ofte må oppleves for å forstås ordentlig.

3 Likes

Benyttet torsdag og fredag til å sikre meg. Solgte Pcib, Equinor og Kitron. Så da er min Zerokonto 100% cash og 10% opp i år totalt:


Var opp 24% i midten av februar, drevet av Funcom, Kitron og Asetek, men siden har Nano trukket mye ned. Jeg var også for tidlig inn i Equinor.

Har i år begynt å føre logg over trades. Nå med hjemmekontor er det også lett å øke frekvensen litt. Har gjennomført ca 25stk i perioden med nedgangen siste tre-fire ukene. Det tegner seg rimelig fort et bilde av viktigheten av å ta tap tidlig :slight_smile:

Fremover kommer jeg til å forsøke å bruke volatiliteten i markedet til å gjøre korte gevinster i ellers trygge selskaper. Og så lenge Index allerede er ned ca30% er jeg komfortabel med at eventuelle dårlige trades legges i skuffen til bedre tider.

7 Likes

Da ble det litt handel idag, og dei to aksjene eg har min portis er :

Biotec (4.2 )
Softox ( inngang idag, snitt 52ish )

Men fortsett over 50% cash i lakenet

2 Likes