Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

+

3 Likes

En aldri så liten oppdateringen på den ene porteføljen min idag #kontanter

5 Likes

Fikk du høydeskrekk @Larsen ? :grinning:

Pen gevinst .

1 Like

Nå er vel jeg en av de som har sagt jeg skal selge meg ut før launch, så det burde ikke være noen overraskelse i det hele tatt. Alt har gått etter planen min foreløpig. Har dog bare solgt ut like mye kapital som jeg gikk inn i Funcom med. Sitter nå igjen med gevinsten.

8 Likes

Well done Larsen :slight_smile:

1 Like

Auda! Feil plass å være i dag uten Funcom aksjer :disappointed_relieved:

3 Likes

Min første post blir også min portefølje. De to fondene er mindre enn 10%.
Aksjene i synkende STØRRELSE p.t.:
NOM 17.6%
NEL 15%
BOUVET 12.1%
HEX 10.5%
AXA 10.3%
LINK 8.8%
SSO 7.8%
ASETEK 7%,
og B2H, + Storebrand Global Verdi og multifaktor.

4 Likes

Er ikkje så flink å oppdatere her, men foruten Funcom så er det en Lotto i Sevdr, liten rød sak i Apcl og cash som er beholdning her

Jeg prøvde å lokke deg over i PCIB…håper Biotec kommer. Men jeg er ferdig med Biotec, mulig jeg tar bittelitt i Nel, men styrer nok unna det og…

Og jeg skal inn i PCIB for sure! Men avventer som sagt til emiaksjene er på markedet. :wink:

2 Likes

Når skjer det?

Ca 20.januar

Timeline
Allocation of new shares and distribution of allocation letters

10 January 2017

Payment for new shares

16 January 2017

Capital increase registered and listing of new shares

On or about 20 January 2017

2 Likes

Flyttet litt fra Episurf til Next og Alltele. Prøver å utnytte kortsiktighet i markedet og usikkerhet rundt CEO bytte til å få bedre avkastning andre steder.

Håper på god kursutvikling i noen andre aksjer så jeg kan bygge opp posisjonen Episurf igjen snart, og det skal også komme avklaring på CEO og hentes inn kapital der. Men litt gambling å stå med så lite aksjer.

2 Likes

Jeg digger denne type teknisk oppsett som vi har i Alltele nå. Tror på en større korreksjon opp neste året her. Veldig pent hvordan snittene (50, 100, 200, 300) har samlet seg og det har plinget inn gyldne kors. Fundamentalt har jeg også tro på selskapet, selv om det er av den litt kjedeligere typen. Turnaround verdi / utbytte case.

2 Likes

Funcom 70%
Rec 15% svært kortsiktig
Short Olje 5%
Kontanter

4 Likes

Hvor stor verdi er det snakk om totalt?

Lurer litt på å selge Iox og gå inn igjen i Next, følger litt med deg @holmes :grinning:
Men trur jeg sitter litt til i Iox

1 Like

Skal ikke skryte på meg å være en storfisk. Litt over 100K. Ikke stor gevinst i kr ennå, men %er har det blitt

1 Like

100% Funcom.
Om det ikkje går vegen blir det vel eit par år til neste gang eg handlar aksjer. Går det vegen skal eg reinvestere ein del, noko som blir ein spennande affære :slight_smile:

Den dippen før jul var ikke pen teknisk og jeg valgte å selge da for å redusere risiko. Men kursen har nå stabilisert seg og jeg synes det ser ut til at vi får en bunn her, men følger så klart nøye med på denne, inneværende og neste uke da vi fortsatt ligger lavt / nær støtte.

Oppdatering til markedet i dag synes jeg var god! Men ja man må være litt langsiktig, Q4 17 osv da begynner ting å skje.

2 Likes