Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Hva om det kommer en emisjon på 5kr? Er 15-16kr «billig» da også ?

Er det priset inn på de kursene eller hva tenker du?

Da er det kjipt, kan fort komme en emisjon, men sånt tar tid. Avhengig av hva som skjer med Boeing-betalingen er det himmel eller helvete.

Nå har jo andre fått Boing betalingen for lenge siden… så jeg tror de venter på at NAS skal konke.

OK, ikke lest meg opp nok. Men tror den(emisjonen) kan komme fort om ikke folk begynner å fly mye fort…

Konker NAS får de heller ikke betalt for resten av de 108 flyene tror jeg det var NAS skulle kjøpe til slutt? Fullt mulig med feil her i antall og betingelser. Har som de fleste andre ikke tilgang til den avtalen.

100 % bear OBX x8
Spennende tider… :frowning:

Hvor(kurs)\ når satt du den?

Jeg tror NAS får utfordringer med finansene.

MAX flyene står nok på bakken til 2021. Så må alle pilotene innom simulator før de kan fly ( er kun 38MAX simulatorer i verden og NAS har 0). Så må alle flyene oppgrades, samt ha vedlikehold siden de da har stått på bakken i halvannet år.

Se på Gjelden til Norwegian og hva den handles til, skal de refinansiere obl lån må de ut med over 15% rente.

Samtidig tipper jeg kredittkortselskapene holder tilbake enda større % av cash frem til reisen er utført.

1 Like

0,56 i morges. 073 nå. Får kjøpt den på Norne.

Solgt @ 3047

Sitter 100% cash og avventer selv om jeg tror den muligens toucher 3100

1 Like

Prøver en short fra 3070 @SP500. Target 2950. Stoploss 3125 (Bear sp500x15 ND)

shortit

3 Likes

Hehe, har gjort stikk motsatt, med target 3125 :stuck_out_tongue: Også tatt inn OMXS igjen med target 1770 ish.

Edit. Siger bare tilbake, tar gevinst +20p i spx og BE omxs

1 Like

Ute av short etter FED 120B$ overnight repo

2 Likes

Trades med så kort horisont bør heller postes i Traderhjørnet :smile:

6 Likes

Da er det 70 prosent cash her, sitter med biotec og har kjøpt noe fond, ellers har eg solgt meg ur dra alt annet, det blir trulig å sitte med cash en stund fremover i en tid der det er helt andre parameter som styrer dansen enn dei vi vanligvis er vandt med, dvs en risiko som overstiger hva eg er villig til å gå på akkord med

Lykke til

5 Likes

25% PCI
75% cash

Begynner å kjøpe tilbake PHO når ting roer seg

1 Like

Hyggelig at det ikke bare er røde dager i long porteføljen da

Noen andre enn meg som har beholdt long porteføljen eller har alle solgt seg ut?

2 Likes

Jeg har bare vært long/ute jeg :stuck_out_tongue: Ligger på ca -42% totalt av corona etter i dag med en oppgang på ca 15,5% for dagen. Glemte en kjøpsordre som kostet meg 10%, så det var litt dumt, men 10% hit og 10% dit føles ikke så mye lengre. Akkurat nå er jeg helt ute av markedet for helgen. Trenger en pust i bakken.

3 Likes

Er bare en del av mine Nanoaksjer som virkelig er long. Solgte ellers alt og gikk drøye 90% cash for tre uker siden. Har siden småtradet litt mens jeg venter på riktig tid til å laste kjedelige trygge selskaper eller evt noe fond.

2 Likes

100% cash nå. Solgte Natto til 6kr igår :man_facepalming:

3 Likes