Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Tolker dere Costa slik at vi heller ikke får vite noe om de resterende pasientene i Lymrit 37-01 før på ASH eller ved publisering i internasjonalt tidsskrift. Disse datene vil tgrolig være klare allerede i mars.

Endelige 37-01 data vil IKKE være klar i Mars.

Mai/Juni er nok mer reelt, dette for å få med den fulle effekten! :slight_smile:

Årsaken til dette er at Betalutin i mange tilfeller trigger en immunologisk effekt. Progresjonen fortsetter selv etter at strålingen har gitt seg.

4 Likes

Jeg tror at mars blir for optimistisk. Vi vet at de siste pasientene ble innrullert i desember, og at avlesing av disse vil skje 6 måneder etter behandling. Påregne noe tid for å myse gjennom data/research og det vil være medio juni/juli tror jeg.

Og der tok @hsvindle seg av det!

1 Like

Akkurat dette skriver nok veldig mange under på - det holder ikke!

1 Like

Ser absolutt ut som om algoritme-robotene har et tett øye til pretrade i US.

Jeg kan nok godt finne på å øke igjen, la oss si om det kommer skikkelig klare og sterke forskningsresultater, eller om det kommer inn vesentlige partneravtaler.

Om den nå får en ny solid runde derisking slik at selskapet igjen fremstår som om alt er på stø kurs, så har de rykket opp en divisjon fra å være et selskap med ett produkt i fase 1/2, til å ha en bred portefølje i siste etappe før godkjenning, og stø kurs mot kommersialisering.

Utenom det, så er det vel Genmab jeg først og fremst er på utsikt etter å øke i, samt en del andre kandidater for en posisjon igjen som Funcom, Link, Skandiabanken, Hexagon, Kitron og kanskje til og med NEL eller Thin.


Ellers:

Indikasjon på at Betalutin legges merke til over dammen?

"As for the RIT, this strikes me as more evidence that it works. (This is a good time to remind you all that I’m not a doctor or a cancer researcher, just a patient who reads a lot.) It fits with other studies of CHOP + RIT, in terms of PFS and side effects (secondary cancers have been reported with other studies of RIT as well).

Like with the other study from a few weeks ago, it frustrates me that a treatment that seems to work so well is not used more. There is a newer RIT treatment being tested in Europe called Betalutin that has shown some success in trials. One trial protocol suggests that it could be tested in clinical trials in the U.S., but I’m not sure anyone has enrolled yet. I’m looking into that a little more – maybe I’ll write about it soon."

4 Likes

Her er et par eldgamle tråder på HO om NANO som kanskje er interessante for noen:

@Hugoil og @Nocturne om dere vil gjøre steinalder TA finner dere en del info der om hvordan den ble omsatt OTC før børsnotering:

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2241607

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2233940
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2288308

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2182896

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2184378

1 Like

Bare å føre LymphoBob med litt info. Han har lyst til å sette seg bedre inn i Betalutin

2 Likes

Konspirasjon:

Nano og Kolstad har behandlet vel over 50% av alle pasientene. Samtidig som man skal være profesjonell så kan vi vel ikke utelate litt medmenneskelig forhold til sine pasienter som kommer innom lege kontoret med full av kjeft.

I løpet av studien og da sikter jeg spesielt på den nyere tid og Arm 4 fase 2. Kan det tenkes at Dr. Kolstad har behandlet pasienter som i bunn og grunn ikke er “perfekt” for studien?

Med all respekt (og ville selv behandlet ALLE) selv om det kanskje går ut over litt effekt resultat. Som uansett er SINNSYK bra.

Fase 1 og 2 er det vell mer åpent for hvilke pasienter man har lyst til å innrulere?!?!?

Nå som vi er i screening fase for pivotal studie så er jo protokollen mye mer strengere for pasienter?!?!? (Dess flere “like” passienter dess bedre og tydligere svar får man).

Liker igrun ikke å spre slike tanker. Men det har faktisk streifet meg i flere anledninger. Spesielt etter SRC godkjenning på en fredag i Mai 2017 og første pasient i Fade 2 Arm4 samme helg med usedvanlelig dårlig resultat.

Hva er det egentlig du mener her? At Kolstad har ofret NANO sine resultater for å behandle noen som ikke skulle vært behandlet? Hvilke typer pasienter er det du egentlig tenker på ?

Tenker du på 70-30-inndelingen?

@Londonmannen jeg morer meg av og til med å lese litt HO-tråder om Nano. Fant dette tipset nå:
Innlegg av: Lotepus (15.01.18 19:53 ), lest 3787 ganger
Ticker: NANO
RE^1: NANO: Tiden renner ut for Costa, snart er 27. april
LM
Bare ett tips om og ta opp til 100 % i QEC på 2- 4 uker . Så selge seg ut og gå tilbake til Nano :slight_smile:

15 januar sto QEC i 6,69 i følge Nordnet, siden da har det vært kontinuerlig nedgang fra den kursen, sist på 5,45 i går. Det er jo en betydelig % nedgang.
Sier ikke noe negativt om QEC, da jeg vet lite om de, men denne karakteren med tydelige problemer ( kanskje på samme lukkede avdeling som somsa, aksjespesialist og en del andre på HO?)
har da tydeligvis ikke så god teft for aksjer kanskje? :joy:

Angående Nano så ser man jo at det globale markedet er nervøst og i nedgang.
Så hvem vet, mulig det er en ide å selge seg ned noe og satse på en inngang et stykke under dagens nivå?
Men som jeg skrev i chatten så velger jeg luke nr 2, altså å sitte rolig gjennom en generell nedgangsfase på børsen.
Har tid til det, og tør heller ikke være utenfor med en god del av potten min hvis det skulle dukke opp noen gode nyheter.
Gud vet det er på høy tid med det, og de kan jo når som helst melde Paradigme, Archer-1 osv :slight_smile:

Kan tipse om hva som var ‘problemet’ der. Som det her på forumet ble skrevet i tidlig januar av dyktige skribenter at første pasient innrullert kunne komme først i mars/april når en sammenlignet med tidligere erfaringer. Ble Lotepus med flere her tatt med av forhåpninger om at QEC og nyheter ‘early 2018’ betydde januar, eller 1. februar. Det kan i ytterste konsekvens bety slutten av juni, men slutten av mars er mer fornuftig å plassere det. =)

Lotepus var kanskje ‘klok’ av skade på å forstå ‘Costa’s’ any day now, med at det kan ta mere tid, og ikke klok av skade i QEC enda, hvor ting tar tid også.

Tror forøvrig oppgangen på QEC forventede nyheter i H1, er en meget gunstig R/R case, vanskelighetene er usikkerheten rundt politikk. Opplevd at hvem som skulle få stilling som varaordfører har endret seg etter midnatt siste natt over telefon… Så absolutt risiko som er vanskelig å kvantifisere, samt informasjon frigies på fransk. Men jeg har ellers gjort lignende av lotepus.

Den som vengter på…
Any day soon ?

Mulig han er dyktig for alt jeg vet, men det jeg har lest fra han der inne så er han langt nede i diaresumpen med de verste angående bajsing uten substans.
At Costa har mye å lære når det gjelder tidsbegreper, guiding, kommunikasjon til markedet etc er dog hevet over enhver tvil vel? :joy:
Jeg sitter trygt og rolig pga det fundamentale, ikke pga selskapets kommunikasjonsstrategi og evne til å formulere meldinger :sweat_smile:slight_smile:
(Oh man, nå hørtes jeg ut som fokus der inne hehe )

2 Likes

Har inntrykk av at vedkommende er utålmodig, og meget flink å baisse. Om det er fordi en trade gikk misslykket og han vil klage, eller for å prate ned kurs… Anser det å sitte rolig i NANO som en ytterst fornuftig strategi, og gjør akkurat det for de aksjokontoene jeg styrer for andre. =)

1 Like
2 Likes

Er det noen som har oversikt over hvor mange land som har godkjent Paradigme formelt. Jeg har notert UK og Østerrike?
Det ble vel oppgitt at man har søkt 20 land.

Hvilket datapunkt baserer du UK og Østerrike på?

Jeg baserer dette bare på at jeg mente å ha lest det i et innlegg.
Det var derfor jeg reiste spørsmålet.

I Radforsk podcast 36 sier Costa etter ca 10 minutter at " more and more countries are coming in with their approval".
Man skulle tro at det var mulig å få svar på hvilke land det er han siktertil. Dette må vel være informasjon som er offentlig tilgjengelig?