Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

100% cash. Gikk cash 31. januar på stygg S&P-graf, men kjøpte likevel på noen formasjoner på fredag. Dumpet alt i går.

Snakkes om to uker?

Edit: etter OL

3 Likes

mine største aksjer for tiden fra størst til minst.
1.pcib.sitter kun med gevinsten (7 sifret beløp).meget stort potensiale
2.funcom.trenger ingen omtale tror jeg.
3.next games.trigger walking dead our world.pokemon go i walking dead versjon.
4.stillfront.spennende svensk spillselskap som nylig ble mye større.sitter her også kun med en del av gevinsten.
i tillegg har jeg andre mindre poster i en del andre spill og biotech selskap som også er meget spennende, men akkurat nå er pcib mitt største bet og forhindrer ytterligere økning i mange av disse.

8 Likes

Ping-pong mellom 200% og 300% fortjeneste side januar 2017? Er ikke lett å kjøpe billig og selge dyrt! :stuck_out_tongue:

1 Like

Solgte mye på mandag for å unngå store tap og sikre muligheten for gode innganger. Det betalte seg i går. Har tidligere gjort feilen å sitte uten cash når verdensmarkedet går i rødt. Denne gangen plasserer jeg heller noen skambud her og der og satser på at indeksen dipper nok til at jeg får et par napp :slight_smile:
22

3 Likes

Det så rimelig rødt ut hos meg når Kitron gikk fra 8,80 til 6,40 for å si det sånn. Det er hardt å skulle gevinstsikre i et selskap man har sterk tro på videre.

Jeg tar gjerne flere dager som dette. Takk på forhånd. :smiley:
image

3 Likes

Tenker du å øke i Nano eller ser du på andre aksjer?

evt om du planelgger å øke hva er kursen du ser etter?

Du er ikke alene i den båten, toskebåten

Etter å ha tatt pen gevinst i Kit sitter jeg nå bare i Funcom

image

Sitter med stor gearingmulighet og cash i depoet. Så nå er man klar for bevegelser.

5 Likes

Og du som svare så kjekt at du satt i andre aksjer enn Funcom. Nå viser du ditt sanne ansikt. :wink:

Det er helt korrekt. Satt med en god kit post. Og planen var egentlig å sitte. Og for gearingen sin del Hadde det vært lønnsomt å sitte. MEEEN blir lett revet med, og når man skal ha mer Funcom enn @Hakon så blir det fort sånn ;D

Det skjer ikke. Da tømmer jeg depotet og girer opp :joy::grin:

3 Likes

Og du har en gearingfordel ;(

2 Likes

Skulle ønske jeg kunne slå meg på brystet og le: «Ikke denne karen!»

Men det kan jeg ikke. Havner dessverre i samme dustekategori jeg også😖

4 Likes

image
Tror jeg må komme med slike forespørsler oftere. Ble en veldig pen dag i dag. Porteføljen min er da tilbake på ATH i gevinst. :slight_smile:

12 Likes

Lettet meg forrige uke. Satt med noen aksjer jeg følte jeg hadde lite peiling på. Ny oversikt fra størst til minst:

Funcom
Canopy Growth
11 bit
Toadman
Natto

1 Like

Solgte meg ut i høy risiko selskaper og krypto.

Sitter nå i (fra størst til minst):

  • FLEX LNG
  • AKER ASA
  • Global X Robotics and AI (BOTZ)

Følte det var riktig tid å kjøpe etter mye rabatt på diverse aksjer og ETF’er. Bare ønske jeg hadde mer :slight_smile:

image

teller opp i kveld

5 Likes

Flat uke så langt, men det gynger fint i denne porteføljen :slight_smile:

• BTCXBT 100% i pluss med denne posisjonen (snitt 173)
• Apple og fondene har jeg hatt hele tiden
• De resterende (Amazon, ETHXBT, Targovax og Nano) er aksjeposter kjøpt med gevinst fra BTCXBT :wink: Det er digg! La 2018 bli et fint år, takk!

4 Likes

Porteføljen er godt opp til ny ATH.
image
Min største investering er Kitron og nå er den bare et par prosent unna ATH, og jeg tror den ryker snart. Også pent at de skal betale ut 55 øre i utbytte til våren! :slight_smile:

8 Likes

Nok en god dag!
image
Eneste som går feil vei er PCIB. Invuo har jeg solgt og vurderer ny inngang, så det er bare positivt at den faller. :stuck_out_tongue:

SDS/Fing har jeg bare vekslepenger i. Ikke engang nok til parkometeret til @Hakon.

6 Likes