Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Dejlig dag i NANO … ser ud til at et par konfirmander har været nede og sælge tomme flasker.

2 Likes

Tomflasker for 11 millioner? Må være danske fiskere det der

2 Likes

Antallet af øl der drikkes er omvendt proportionelt med kursudviklingen; ergo en slags automatisk sikring af faldhøjden … jo mere kursen falder, jo flere tomme flasker, der kan omsættes til aktier.

Dagens volumen var sikkert forårsaget af en investor, der havde fået påbud af kommunen om at rydde baghaven :crazy_face:

Ser bra ut teknisk i følge aksjeanalyser i nettavisen.
https://www.nettavisen.no/okonomi/biotek-aksjer-kan-dobles-pa-kort-tid/3423924766.html

3 Likes

Pho og pcib har fått en oppvåkning. Nano har vært nede for telling i lang tid. Samtidig stikker klokken mot godkjenning. Det kommer nok på samme måte som i de andre selskapene. Oppgangen kommer plutselig og brått. Men jeg skal innrømme at q4 og guiding blir avgjørende for kortsiktig kurs. Samtidig, hvor finner man ett biotec som er s nærme godkjenning med en så lav verdi?

1 Like

NORDIC NANOVECTOR ER ONE TO WATCH Q2, Q3 OG Q4 I 2020

Jeg kjører en ny runde med denne siden det er godt over en måned siden sist, og det kan hende det har kommet til nye investorer som ikke kjenner caset like godt som oss her inne. Under følger altså MITT rasjonale for å være investert i NANO i 2020. Det er sånn jeg ser for meg events kan utfolde seg, og jeg mener det representerer en vanvittig potensiell oppside fra dagens situasjon. Enkelthendelser kan inntreffe annerledes sågar uten at det trenger å være noen krise for aksjekursen what-so-ever.

Under følger min personlige triggerliste og mine personelige tanker rundt det, i så og si den rekkefølgen jeg tror de vil inntreffe:

  • Potensielle nedsider:
    Det er mange potensielle nedsider i å investere i farmasi. Makroforhold kan ødelegge oppgang, innrulleringsproblemer kan føre til utsettelser, og kliniske studier kan gjøre det dårligere enn forventet. I tillegg er det shortinteresser i aksjen, og hvis man ikke tar høyde for en pengeinnhenting rundt midten av året blir man rammet av det og.

  • Oppdatering på innrullering til PARADIGME på Q4 den 27.02.20 - NESTE TORSDAG
    Denne hendelsen har i mine øyne potensiale til å kickstarte transformasjonens år for Nordic Nanovector. Rekrutterer de fortsatt on track til å bli ferdig i 2020 - da har de lagt listen og presentert argument nr 1 for å overbevise større investorer om at året kommer til å bli som vi ser for oss. Det viktige å følge med på her er at ingen forsinkelser eller forbehold om forsinkelser meldes. En melding om 50% innrullering burde komme mellom 4Q19 og 1Q20 hvis de skal rekke interrim readout på midten av året.

  • Archer-1 safety på 15/40 (kohort2)
    Det er ikke gitt at medisiner i kombinasjon oppfører seg likt som i monoterapi. Å bestå safety i kohort 2 er noe vi så klart ønsker, men heldigvis trenger det ikke være livsviktig, fordi 10/40 også har vist lovende effekt i populasjonen. Vi kan vel likevel si at investorene ønsker å se at kohort 2 også består safety, fordi oppsiden i å gjøre det så bra som mulig med kombinasjonen er gigantisk.

  • Foreløpig effekt på de 6 første pasientene i Archer-1
    Passerer Archer-1 safety med bruk av 15/40 ønsker vi å se effekt også med denne dosen. Fordi det er så lavt antall pasienter har ikke effekten i seg selv alt å si, det viktigste er at de rekrutterer studien on track til å vise den fulle studien senere på året. Får vi 5/6 eller over her tror jeg likevel det vil kunne bidra til eventyrlige forhåpninger mot ASH 2020.

  • Komplett innrullering av Archer-1
    Ikke livsviktig å få på plass i H1 i mine øyne, men det vil fortelle investorene at Archer-1 på ASH er en “sure thing”. Hva blir ORR og CR i den fulle studien? Får vi oral presentation? Hva vil disse dataene medføre av medverdi til partnersamtaler? Kommer dette før eller etter interrim? Jeg vil si det er så lite viktig at det ikke nytter å spekulere i.

  • Passering av interrimavlesning av de 60 første pasientene i PARADIGME
    En eventyrlig derisk og den viktigste av alle sammen med komplett rekruttering. Her får NANO vite om en eller begge eller ingen av armene er gode nok til å fortsette studien. Det gir verdifull info de kan bruke som leverage til å hente penger, noe jeg tror de drøyer med til etter dette punktet.

  • Avtale for filing/salg av Betalutin i EU-5 og resten av verden
    For å maksimere aksjonærverdiene vet jeg ikke om det er noe vits å vente lenger enn etter interrimavlesningen før de har nok leverage til å skaffe gode betingelser ved et salg av enten EU-5 eller resten av verden utenfor US. Det selskapet og aksjonærene trenger er en solid up front til å starte flere studier og forberede launch i US. Hvis en partner får tilbudet etter interrim og når selskapet har data fra ~18 pasienter i Archer-1, kan jeg ikke skjønne annet enn at det vil kunne være flere interesserte.
    Videre har vi de prekliniske linjene Alpha37 og Humalutin som begge vil være klare for klinikk i 2021. Jeg har gjort rede for de strategiske fordelene ved å gå inngå et utviklingspartnerskap på disse i to poster. Vi vet fra Targovax at ledelsen godt kan snakke med big pharma om avtaler uten at investorene trenger å få vite noe før det har materialisert seg. Er det avtaler som er basert på å bestå interrim?
    DETTE KOMMER TIL Å KOMME SOM LYN FRA KLAR HIMMEL.


  • Presentasjon av Archer-1 på ASH 2020
    Jeg trenger ikke å si mer. Om de velger å stille ut Archer-1 der og ORR i studien blir hva vi kan håpe på, er det nesten så vi kan begynne å snakke om oppkjøp allerede før PARADIGME er godkjent. Dette har potensiale til å riste oppned på hele behandlingssystemet av NHL, og big pharma og andre investorer vil bli sittende igjen med ett spørsmål etterpå:
    Hva kan Alpha37 og Humalutin gjøre i kombinasjon med neste generasjons Rituximab og hva vil det kunne bli verdt?
  • Komplett innrullering av PARADIGME
    Om ikke selskapet allerede er på alles lepper (noe jeg ikke kan fatte) har dette potensiale til å gi forventninger langt inn i 1Q21. Etter detet gjenstår readout og filing, oppstart av fase 3 og andre studier, men det blir for langt å gå inn på her.

disclaimer: Jeg er så klart investert i dette fantastiske selskapet i 2020 - og det akter jeg å fortsette med. Ett så spennende value proposition som NANO står for i år har jeg sjeldent sett. Skal ikke komme med noen kursmål, men alle skjønner at dette kan gå høyt.

Ærbødigst,

47 Likes

Bare en teori

For de som tror at ned-salget til Nordnet livsforsikring på ca 1 mill aksjer skyldes utlån til short så kan det være verdt å merke seg at hovedbolken på ned-salget ble rapportert 20.jan, 641K aksjer.
Dvs at disse aksjene ble solgt i perioden 9-15 januar. I den perioden lå aksjekursen sånn ca på de nivåene som kursen er på nå.
Dersom dette er shortaksjer og aksjekursen stiger i de nærmeste dagene kan man anta disse vil dekke seg inn fram mot Q4 enten som følge av SL eller fordi de ikke ønsker å sitte over resultat?

1 Like

Drep meg herre, men ikkje med graut!

3 Likes

God aften, godtfolk! :cowboy_hat_face:

Dedikerer herved mitt aller første innlegg her på TekInvestor til Nordic Nanovector (NANO). :syringe:

Nå er jeg ganske fersk i aksjemarkedet og jeg har ikke holdt på med aksjehandel lenger enn siden 2016, likevel har jeg rukket å tjene ganske mye penger - hovedsakelig innen sektoren bioteknologi. :necktie: :chart_with_upwards_trend:

Et av de selskapene jeg hittil har tjent mest penger på er NANO. For øyeblikket sitter jeg med 100 % av aksjeporteføljen min i NANO, derav et stort håp om og en sterk tro på å tjene mye her også i fremtiden. Akkumulerte antall aksjer senest i dag tidlig, så nå er jeg godt lastet opp i selskapet!

Jeg har stor tro på både selskapets ledelse og pipeline - synes 2020 og 2021 virker å kunne by på et par svært spennende år, forhåpentligvis vil jeg oppleve å gjøre en ny kule i aksjemarkedet med NANO! :smiley: :rocket:

6 Likes

Da har du ingen aksjeportefølje, men en enkel investering. Lykke til!

Therefore, it seems reasonable to develop treatment approaches that enhance the efficiency of RIT, while reducing its toxicity. In this paper, novel methods that improve the efficiency of RIT and reduce its toxicity through various mechanisms are reviewed. Further clinical development of these methods could expand the NHL patient groups eligible for receiving RIT, and even extend the use of RIT to new indications and disease groups in future.

https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/08830185.2019.1588266?src=recsys&journalCode=iiri20

Bravo overrasket alle oss på R&D dagen 17 September 2019 med Archer-1 readout på 3 pasienter. Når tenker dere neste readout kommer? Men tanke på at det er 5 måneder siden sist vi fikk readout og Arne nevnte at mulig det ble behandlet en ny Archer-1 pasient 17 Sep. 2019. Kan vi bli overrasket 27.02 med nye Archer-1 tall?

Her tror jeg vi har et svar allerde.

3 Likes

Ah ok, så ikke vits i håpe på ny data til kvartalsrapporten.

Noen som har lenka til DNB sin analyse av NANO? Husker at noen har lagt den ut her tidligere.

@Krieghoff

Hvilken er det du tenker på? Den første ifbm IPO eller det siste ?

Den siste, den med den fine kurven over antatt kursutvikling i 2020.

CMP4_146534 – Kopi.pdf (363,5 KB)

5 Likes

Tusen hjertelig!
Interessant at de kan faktisk treffe riktig på det positive kursmålet på over 100,-.