Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

Jeg er aksjefil og er stolt av det:sunglasses:

2 Likes

Logg av frem til juni nå Don så du ikke gjør noe dumt😊

3 Likes

@Andre10k - det er også et viktig poeng. Hvilken horisont man har, hvilken inngang man har, hvor mye is man har i magen etc.

Det er ingen hemmelighet at jeg sitter med stort papirtap i Nano men skal ikke selge tidligst før de får approval. Dette har vært planen helt siden jeg gikk inn.

Det er viktig å identifisere hvilken strategi man har slik at man ikke blir påvirket av ytre støy, spesielt om man er langsiktig!

4 Likes

6 Likes

Rsi kommer ned mot litt mer smakelige nivåer på kortere charts:

3 Likes

Totalt annerledes profil på denne turen over 30 enn sist. Om noe skulle vi bare ønske at det kom litt mer volum.

Denne gangen begynner også det glidende snittet å piple over 30, sist gang var det ikke i nærheten.

29 Likes

Bare litt over 50K aksjer omsatt i dag som er usedvanlig lite. Kan man i det hele tatt trekke konklusjoner ut fra et så lite volum? I grunn litt rart at omsetningen ikke drar seg opp.

2 Likes

Nei man kan desverre ikke trekke andre konklusjoner enn at det er fremdeles ingen som kjøper store mengder pcib.

Men, ingen kan si at det er negativt at kursen putler langs 6 month high uten at det utløser mye gevinstsikring. Spesialinvestoren med tresko er tom og fjæren blir trykt mer og mer ned.

14 Likes

Blir ikke klok på chartet. Selvsagt bra at den trader over 31,5, men er jo veldig lite overbevisende volum.

3 Likes

Tja, tolker det forsiktig positivt at den ikke blir solgt ned med småposter.

Er forøvrig lettere ekstatisk (på en introvert måte) på at jammerdalen 20-25nok er historie.

Et spm ang charter ditt: ser vi antydning til en “oksevimpel” siste tiden?

3 Likes

En veldig spekulativ en kan man nok skimte om man myser. :wink:

3 Likes

Hmm, så det faktisk ikke før du nevnte det. Ser jo ut som oksevimpel. Kan skyte rett opp den 27.

2 Likes

Bryter den først gjennom 36 kan den fint gappe opp så det ljomer etter ja.

2 Likes

Er det denne dere ser :sweat_smile:

3 Likes

Hva er ljomerpotensialet, fra et teknisk ståsted?

1 Like

Ække Bull flag karakteristisk med lavt volum i konsolideringsfasen etter brudd opp da?

#lyspunkt? #optimisme? #desperasjon!

Opp i range fra 2018 kanskje? 43-53

9 Likes

Spennende. Kan fort nærme seg 50 her

9 Likes

Dette er fascinerende mtp TA og innrømmer glatt at jeg er grønn som F på temaet: Siste ukers trend, kan det kalles bull flagg?

3 Likes

Alt utenom volum ser bra ut. Den har gått veldig høyt ift antall aksjer omsatt.

6 Likes