Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Har sett samme buggen hos meg :+1::smile::joy:

Samme buggen her.

Buggen kom med Følge-funksjonen, har varslet utvikleren av den pluginen, så blir det vel fikset etter hvert :slight_smile:

1 Like

Vi har småprat eks : PCI Biotech Småprat 2019 (PCIB)

Veldig fint for personer som må skrive “useriøse” innlegg.
Utfordringen min blir å plukke ut hva som er viktig/interessant info og ikkje minst finne den igjen seinere. (bruker bokmerking men syns ikkje det fungere så godt)

Kunne ønske meg ein mulighet lagre/kopiere innlegg i ein egne tråder under ticker til aksjen.

Hei

Måten dette løses på er at det opprettes en PCI BIotech Fundamental tråd 2019.

Dette er gjort på flere andre aksjer, spesielt hvor det er mye “småprat” i småprat tråden.

@Savepig Lyst å sette opp en PCIB fundamental tråd?

2 Likes

Jeg synes appen har blitt treg og uresponsiv? Særlig mtp å laste inn chatten. Eller hvis man trykker på en link i chatten og blir sendt ut via appen. Når jeg da skal tilbake må jeg svært ofte force close appen for alt bare henger

1 Like

Snodig. Vet det er litt muffens med chatten til tider. Har vurdert andre chatløsninger, men har ikke funnet noe som ikke har andre svakheter, så er litt stuck med den til noe bedre dukker opp.

Hei.
Det har blitt umulig og lese tråder man følger da man bare får lest litt nedover før man må gå ut av tråden for så og gå inn igjen.

Er det noe galt hos meg?

Det har jeg ikke hørt fra andre (enda). Leser du på PC/mobil? Hvilken nettleser?

Har ikke merket noe problemer på iOS. Det som derimot er treigt er den nye siden til hegnar forumet (på mobil nettleser), selv om det ser ut som noe fra 90-tallet.

1 Like

Hadde vært bra å kunne sortere etter antall likes i en tråd. Blir lignende reddit hvor man sorterer etter det innlegg folk på forumet liker best. Tror det kan være nyttig i for eksemel Tips til en nybegynner? tråden.

Forslag @pdx

1 Like

Når tråder blir lange dukker det opp en “Oppsummer dette emnet”-knapp under første innlegg, som kun viser de beste innleggene. Den kan eventuelt brukes for å oppnå det du ønsker. Også, hvis man poster i Spørsmål og svar kategorien får hvert innlegg en stemmeknapp, og de med fleste stemmer vises øverst.

Å sortere kun etter likes blir kanskje vanskelig siden man også mister rekkefølgen innleggene var i? :slight_smile: Jeg er usikker.

Det er mulig, og jeg har tenkt i de baner tidligere. Det er litt kompleksitet med tanke på lagring av innstillingene per bruker, men hvis flere ønsker det kan jeg prioritere det. Er det flere som ønsker seg dette?

Kan eventuelt kjøre en avstemning, tror dette ville vært en fin oppgradering av siden.

1 Like

Det vil jo være utrolig irriterende hvis kommentarene ikke står i den rekkefølgen de ble postet, men etter antall likes. Tror det ville vært en dealbreaker som fort kunne fått folk til å forlate forumet, eller besøke det mindre.
Og da mindre insidere osv.

6 Likes

Eller så kanskje enda flere blir insidere for å diskutere ting in real time i chatten i stedet :wink:

Høres noe reddit aktig ut. Om det var 100 forskjellige emner med hver rundt 50 poster i seg som omhandlet et selskap, kunne det vært en praktisk tilnærming kanskje. Men slik det er lagt opp er det mer flyten i samtalene og tema for dagen. Sortere så poster med 20+ likes kun blir vist kunne vært noe, men mindre populære selskaper med få brukere vil det ikke kunne brukes i. Om brukere selv kan sortere et emne etter likes for å slik kunne lese kjapt over de 20 beste postene i et emne med 10000 poster, så kunne det sikkert vært interessant. Hovedsortering burde være kronologisk for TI’s forum-oppsett tenker jeg.

4 Likes

Er en bug til som jeg tror har sammenheng med chatten bl.a.

Om noen legger inn en link og jeg trykker på den så åpnes alt i Chrome som det skal. Når jeg trykker tilbake så lukkes Chrome og tekappen åpnes men absolutt ingen ting virker. Den står bare å henger. Må force close appen og åpne den på nytt, da virker alt som normalt igjen.

1 Like

1 Like