Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 2019 (PCIB)

15k på 29.00 ble bedre enn fryktet en stund. Neste uke er vi på 30++++++

3 Likes

12000 :joy:

Nok en uke med høye forventninger uten at det virket dramatisk inn på kursutviklingen

Siden du snakker så mye om handlene dine uansett; er du nå på 165K igjen da, etter å ha vært nede på 150K?

1 Like

Slapp av, de fleste selger seg ut på 100,- tallet.
Det er bare de som har trua, og ikke bryr seg om dagens akspris-triksing og som holder til 1500,- PCIB har en helt spesielteknologi for ALL medisin, ikkebare kreft!

  • Slik sett går det veien som B.F. ønsker, de små selger seg ut for knapper & glansbilder.
1 Like

Interesting point you are making here, please read below a post I wrote a year ago

10 Likes

Ja, da siden ble fjernet var jeg rimelig forbannet på meg selv for at jeg ikke hadde tatt en printscreen. Andre har hevdet at det må ha vært en “teknisk feil”, skrivefeil el.l men jeg tviler på at man skriver PCI & Amphinex ved en skrivefeil.
Det sto klart og tydelig at Amphinex skulle brukes i en av armene. Det gjaldt lungekreft. Det kan jo også passe ettersom lungene er enkle å belyse.
Selskapet var Merck.

5 Likes

Bull!!

1 Like

Dette har du snakket om før:

Hvorpå jeg svarte:

3 Likes

Ja, jeg husker det, Polygon og jeg lurer fortsatt. Men til neste sommer har vi svaret :slight_smile:

Det sto :
Studiestart oktober 2015
Fase 3 for lungekreft startes 2018.
Virkestoff = Amphinex and Gemcitabine, Arm Cisplatin + Gemcitabine (Arm B)

Dersom Skuggedal “dro en spansk en” for å holde Topp-10 hemmelig, så kan det jo stemme at de nettopp har hatt interimavlesning :slight_smile:

3 Likes

Det var også listet som wirkstoff på denne, så jeg ville ikke lagt så veldig mye vekt på det. NovoCure Ltd.er altså et selvstendig selskap.

1 Like

Meget mulig, og det er heller ikke veldig viktig. Det viktigste er at det er Topp-10 og at vi kanskje våkner til melding om avtale en vakker dag.
Men det skulle ikke forundre meg om det er lungekreft.

5 Likes

Til de som lurer om kursen går i 100 eller 200 ved første Vacc avtale. Vil bare minne om at PHO nylig signerte en avtale med potensiale på flere milliarder og en upfront på drøye 40 mill. Kursen steg skarve 10kr, og det er vesentlig færre PHO aksjer i omløp enn pcib.

Jeg er vesentlig tyngre lastet i pcib enn PHO. Men prøver å ha beina plantet på jorda.

10 Likes

yrune

Markedsverdien i og bidra til og helbrede kreft kreft, kontra og paavise og kreft kan muligens vaere litt forskjellig, eller?>

6 Likes

Photocure helbreder også kreft, men det er forskjell på å tjene 8000kr pr pasient og 800.000kr pr pasient

5 Likes

Liten respons på dette innlegget. Noen innspill?

1 Like

Her er du ikke bare i skyene som vanlig :smirk:
Men også på bærtur.
Avtalen er skrevet vedrørende cevira
Hvis jeg husker riktig dreier det seg om 40 mill upfront. 2 milliarder i milestones og i tillegg kommer % av omsetning.
Verdien på selskapet økte omtrent 200mill ved signering av denne avtalen.

PS solo, jeg liker å lese innleggene dine når jeg har en dårlig dag :joy:

2 Likes

Ta det på Pho tråden du.

Her er det pcib som gjelder

Tallene du nevner har ikke noe med cevira å gjøre. Ei heller VAcc, eller tror du at vacc skal ha en slik pris ?

Du har rett at PHO i sitt største marked har omtrent 8000 i fortjeneste pr dose cysview. Men jeg tror ikke vi kan regne med 800k pr Chem pasient, og garantert ikke pr VACC pasient. Du må huske at PHO selger cysview selv. PCIB har planer om å lisensiere CHEM og kommer bare til å sitte med en brøk av salget.

Jeg mener også at PCIB totalt sett har større potensiale enn PHO. Men se også svaret mitt til solo, noen ganger er det greit å se på tall som er fakta ikke bare estimater.

Er det ingen økonomer her?

2 Likes

Hvis du hadde lest mitt originale innlegg så hadde du skjønt at dette dreier seg om PCIB og hva man kan forvente som reaksjon på avtaler.

2 Likes